برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی رامسر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در اردیبهشت سال 96 خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نخستین نشست جشنواره فیلم کوتاه غرب استان مازندران و شرق استان گیلان با حضور داریوش قانع رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر، لرد رئیس کانون فیلم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ، دکتر محسن حسینی مدیرگروه رشته سینما و دکتر علی خلخالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در این دانشگاه برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر درباره جشنواره فیلم کوتاه که در سال 1394 برگزار شد توضیحاتی ارائه کرد و گفت : در سال گذشته جشنواره ای تحت عنوان اولین جشنواره فیلم کوتاه غرب مازندران و شرق گیلان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در این شهرستان برگزار شد که هفتاد فیلم در این جشنواره شرکت کردند.

او ادامه داد: هدف از این نشست، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی برگزاری دومین جشنواره فیلم کوتاه غرب مازندران و شرق گیلان است که با همکاری دپارتمان گروه هنر و سینما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر قرار است در اردیبهشت سال آینده در این شهرستان برگزار شود.

قانع افزود: در اولین اقدام باید یک هیأت چهار نفره متشکل از دو نفر ازاعضای کانون فیلم اداره ارشاد اسلامی و دو نفر از اعضای هیأت علمی گروه هنر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر تشکیل شود که درباره مقررات تهیه فراخوان از قبیل نوع فیلم ها، زمانبندی، تعیین هیأت انتخاب ، تعیین مدت زمان برگزاری جشنواره تصمیم گیری کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامسر درباره برنامه های این اداره در ایام نوروز گفت: برای نوروز سال 96 برنامه هایی از قبیل کنسرت زنده به مدت ده شب و هرشب با یک خواننده، نمایش کمدی ،فروش آنلاین بلیط سینما و برگزاری جشنواره های مختلف در بازار بزرگ آرامش و برنامه های متنوع دیگر برای مهمانان و مسافرین برنامه ریزی شده است.

در پایان این جلسه مقرر شد، در هفته دوم بهمن اولین جلسه هماهنگی جشنواره فیلم کوتاه به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شود.

204/200

کد خبر: 725196

وب گردی

وب گردی