تخفیف شهریه دانشگاه آزاد اسلامی ورامین برای کارگران بسیجی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک از انعقاد تفاهم نامه با حوزه بسیج کارگری شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک برای ارائه خدمات مطلوب از قبیل اعمال تخفیف ویژه شهریه دانشجویی جهت تکریم شایسته این قشر زحمتکش خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر حسینعلی شیبانی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک درباره این موضوع گفت: بسیج همواره به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی و یار و یاور مردم و رهبر معظم انقلاب در همه صحنه های نظام حضوری مؤثر داشته است و این حضور موجب افزایش روحیه مضاعف، فرهنگ سازی و تقویت فرهنگ انقلابی و دینی شده است.

او ادامه داد: کارگران در همه صحنه ها در کنار سایر اقشار جامعه برای پیشبرد اهداف نظام تلاش کرده اند،جایگاه قشر زحمتکش کارگران به ویژه کارگران بسیجی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و خنثی کردن تلاش دشمنان برای از کار انداختن چرخ تولید در کارخانه ها، در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی خاطرات ماندگاری از خود به جای گذاشته اند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین گفت: کارگران به عنوان جهادگران جبهه پیشرفت و توسعه کشور محسوب می شوند که وظیفه ای سنگین در اجرای خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی دارند.

شیبانی در بخش دیگری از صحبت های خود به انعقاد تفاهم نامه میان این واحد دانشگاهی با حوزه بسیج کارگری خبر داد و گفت: در این تفاهم نامه برای تجلیل از این قشر تأثیرگذار در جامعه مقرر شد تا با ارائه شرایط و تسهیلات ویژه از جمله تخفیف شهریه تا سقف پنجاه در صد، زمینه ادامه تحصیل کارگران بسیجی فراهم شود.

او افزود: تحقق این امر افزایش توانمندی علمی و اجرایی کارگران، رضایتمندی کارفرمایان و افزایش راندمان تولید را به همراه دارد و به مسؤلین اجرایی کمک قابل توجهی خواهد کرد.

200/204

کد خبر: 725225

وب گردی

وب گردی