رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود: نمی گذاریم بین مدیریت دانشگاه و بسیج دانشجویی شکاف ایجاد گردد

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی استان سمنان و شهرستان شاهرود گفت: کارکرد خوب جریان سالم اطلاعات، اخبار و وقایع باعث می گردد تا فعالیتهای علمی و پژوهشی دانشگاه تحت الشعاع قرار نگیرد و دانشجویان، اساتید و مجموعه دانشگاه در مسیر درست قدم بردارند و در این راه نمی گذاریم بین مدیریت دانشگاه و بسیج دانشجویی شکاف ایجاد گردد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از شاهرود در این دیدار مرتضی دهرویه، مسئول بسیج دانشجویی استان، ضمن تشکر از همکاری های مدیریت دانشگاه با مجموعه بسیج دانشجویی عنوان کرد: الحمدالله همکاری و تعامل خوبی بین مدیریت و مجموعه بسیج در این دانشگاه برقرار است و در این راستا برنامه های فرهنگی متنوعی در این دانشگاه برگزار شد.

وی ضمن اشاره به فعالیت تشکلها در دانشگاه، اظهار کرد: کلیه تشکلها و دانشجویان باید از قوانین و مقررات جاری دانشگاهها تبعیت کنند و قانون در اختیار دانشگاه است و کلیه دانشجویان بسیجی باید در این خصوص سرلوحه دیگر تشکلهای دانشگاه باشند.

وی در خصوص اردوهای راهیان نور و اهمیت حضور دانشجویان به عنوان قشر تاثیر گذار جامعه بیان کرد: تاکید مقام معظم رهبری این است که دوران دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان باید به خوبی برای آحاد جامعه تبیین گردد و به خاطر این موضوع، اردوهای راهیان نور، خاص دانشجویان بسیجی نیست و هر دانشجو با هر تفکر و گرایشی می تواند در این برنامه عظیم فرهنگی شرکت نماید و قالب مباحثی که در این طول اردوها مطرح می گردد، مباحث فرهنگی، اعتقادی است.

دکتر محمدمهدی فاتح، رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود نیز ضمن تقدیر از همکاریهای و کمک مجموعه بسیج دانشجویی استان، اظهار کرد: ما در تمامی برنامه ها و فعالیتهای فرهنگی دانشگاه به کمک و یاری مجموعه بسیج دانشجویی نیازمندیم و ما نیز از کلیه برنامه ها و فعالیتهای بسیج دانشجویی دانشگاه حمایت مادی و معنوی می کنیم.

وی با تاکید بر اولویتهای آموزشی دانشجویان بیان کرد: ماموریت اصلی دانشگاه، فعالیت در حوزه علمی و پژوهشی است و این ماموریت باید حفظ گردد.

فاتح با تاکید به برقراری جریان سالم اطلاعات، اخبار و وقایع، گفت: کارکرد خوب این جریان باعث می گردد تا فعالیتهای علمی و پژوهشی دانشگاه تحت الشعاع قرار نگیرد و دانشجویان، اساتید و مجموعه دانشگاه در مسیر درست قدم بردارند و در این راه نمی گذاریم بین مدیریت دانشگاه و بسیج دانشجویی شکاف ایجاد گردد.

کد خبر: 725228

وب گردی

وب گردی