دانشگاه آزاد اسلامی زمینه ساز کاهش های آسیب های اجتماعی در شهرها

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده گفت: از نزدیک شاهد آن بودم که دانشگاه آزاد اسلامی می تواند بر فرهنگ شهر ها تاثیر زیادی داشته باشد و زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را در سطح شهر ها  فراهم کند.

دکتر سید محمدرضا احمدی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در زمینه همایش هایی که در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی در حال برگزاری است گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در واحد های مختلف خود بر حوزه های اجتماعی و فرهنگی برنامه های بسیاری را برگزار کرده است تا دانشجویان با مسائل و آسیب هایی که جوامع مختلف با آن درگیر هستند، آشنا شوند.

وی ادامه داد:این برنامه ها با هدف انتقال آموزه ها از فردی به فرد دیگر در نظر گرفته شده تا به مرور زمان در جامعه به صورت فراگیر گسترش پیدا کند و در نتیجه باعث افزایش آگاهی افرادی شود که ممکن است نتوانند در این جلسات و همایش ها شرکت کنند و بدون شک باعث فرهنگسازی در جامعه خواهد شد.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده گفت:حدود 20 سال است که من در واحد های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به خدمت هستم و از نزدیک شاهد آن بودم که دانشگاه آزاد اسلامی میتواند بر فرهنگ شهرها تاثیر زیادی داشته باشد و زمینه کاهش آسیب های اجتماعی را در سطح شهر ها فراهم کند.

وی اضافه کرد: برای مثال استفاده نامناسب از اینترنت و فضای مجازی را در نظر بگیرید که جامعه ما به آن گرفتار شده است در این زمینه اساتید و حتی خود دانشجویان می توانند جلساتی برگزار کنند و مزایا و معایب آن را به اشتراک بگذارند در این زمینه دانشجویان خلاقیت های بسیاری دارند و به خوبی می توانند مزایا و معایب این شبکه ها را بررسی و به نتیجه مطلوبی برسند.

دکتر احمدی با اشاره به تاثیر همایش های دانشگاه آزاد اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی گفت: برگزاری این همایش ها تاثیر به سزایی خواهد داشت البته باید توجه داشت دانشجو با شرکت در این همایش ها چه برداشتی خواهد داشت و سخرانی ها در چه زمینه هایی ارائه خواهد شد تا میزان استقبال و تاثیر های آن را به خوبی برآورد کنیم.

701/700

کد خبر: 725304

وب گردی

وب گردی