سرمربی تیم ملی راهی پاریس می‌شود/ قضاوت دو داور ایرانی

حضور ۹ کاراته کای ایران در رقابت‌های لیگ جهانی باعث شد تا سرمربی تیم ملی کاراته برای هدایت شاگردان خود راهی پاریس شود.

به گزارش ایسکانیوز، مرحله نخست از سری رقابتهای لیگ جهانی کاراته موسوم به «کاراته وان»جمعه گذشته به میزبانی فرانسه در شهر پاریس آغاز شد. این رقابتهای معتبر همانند سالهای گذشته با استقبال خوب کاراته کاهای مطرح دنیا مواجه شده است؛ به طوری که تقریبا تمام مدال آوران آخرین دوره رقابتهای قهرمانی جهان در اتریش برای حضور در این رقابتها ثبت نام کرده اند.

از ایران نیز در ۹ کاراته کای ملی پوش در این رقابتها شرکت دارند. ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، ابراهیم حسن بیگی، هادی عرب، مهدی خدابخشی، احسان و سامان حیدری، بهمن عسگری و علی اصغر آسیابری کاراته کاهای کشورمان در این رقابتها هستند.

در حالی که این ملی پوشان طی روزهای گذشته راهی فرانسه شده اند، شهرام هروی سرمربی به همراه شهاب سلطانی مربی تیم کاراته کشورمان نیز برای هدایت ملی پوشان صبح فردا عازم پاریس خواهند شد.

همچنین حمیده عباسعلی بانوی پرافتخار کاراته کشورمان که از دو دوره قبلی رقابتهای جهانی مدالهای نقره و برنز کسب کرده در این رقابتها شرکت می کند.

جواد سلیمی به همراه همسر خود المیرا گوزل زاده دو داور بین المللی کشورمان نیز روز گذشته برای قضاوت در این دوره از مسابقات به پاریس سفر کردند.

نخستین مرحله از این رقابتها طی روزهای هشتم تا دهم بهمن ماه با حضور ۱۲۴۷ کاراته کا از نزدیک به ۸۰ کشور جهان در پاریس برگزار خواهد شد.

604

کد خبر: 725357

وب گردی

وب گردی