Shelby Super Snake پنجاه ساله شد

۵۰ سال از بیرون آمدن اولین مدل Super Snake از کارخانه‌ی شلبی می‌گذرد و به همین مناسبت، این شرکت می‌خواهد مدلی جدید از فورد موستانگ Super Snake را عرضه کند. خودروی ۲۰۱۷ Shelby Super Snake موتور سوپرشارژ شده‌ی فورد موستانگ جی‌تی را در خودش جای داده است؛ موتوری که V8 پنج لیتر است و می‌تواند حداقل ۶۷۰ اسب بخار نیرو تولید کند.

به گزارش ایسکانیوز؛ شرکت شلبی برای ساخت مدل ۲۰۱۷ خودروی Super Snake، با شرکت‌هایی از قبیل Ford Performance، Borla، Michelin یا Wilwood همکاری کرده است. این خودر با سوپرشارژر ساخته‌ی Whipple یا Kenne Bell خود می‌تواند بیش از ۷۵۰ اسب بخار قدرت تولید کند. دنده‌های اتوماتیک این خودرو هم می‌توانند در ۳٫۵ ثانیه، سرعت Super Snake 2017 را از صفر به ۹۶ کیلومتر در ساعت برسانند.

یک کیت بدنه‌ی خاص به مناسبت ۵۰ سالگی Super Snake برای این مدل جدید طراحی شده است و در داخل این خودرو هم می‌توانیم تغییرات زیادی را در مقایسه با موستانگ جی‌تی ببینیم. قرار است که فقط ۵۰۰ عدد از Super Snake 2017 تولید شود.

قیمت پایه‌ی Shelby Super Snake 2017 قرار است ۶۹ هزار و ۹۹۵ دلار باشد. اگر یک موستانگ جی‌تی دارید و می‌خواهید آن را به Super Snake ارتقا دهید، فقط لازم است تا ۳۶ هزار و ۷۹۵ دلار پرداخت کنید.

منبع : دیجی کالا

203/200

کد خبر: 725388

وب گردی

وب گردی