امروز آخرین مهلت تکمیل ظرفیت رشته‌های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی

انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های با آزمون سراسری سال 95 دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سایت مرکز آزمون این دانشگاه و ثبت‌نام برای عودت وجوه داوطلبان آزمون‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری سال 95 این دانشگاه، ساعت 24 امروز سه‌شنبه 5 بهمن به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام انتخاب رشته مرحله تکمیل ظرفیت رشته‌های با آزمون سراسری ۹۵ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۹ دی آغاز شده است.

همه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند و در مرحله قبلی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی شرکت کرده یا نکرده‌اند، می‌توانند به سامانه این مرکز به نشانی http://www.azmoon.orgمراجعه و حداکثر 200 رشته محل دانشگاهی را انتخاب کنند.

همچنین متقاضیانی که قبلا ثبت‌نام کرده‌اند، می‌توانند رشته محل‌های انتخابی را تا پایان مدت زمان ثبت‌نام ویرایش کنند.

امروز آخرین مهلت ثبت‌نام عودت وجوه داوطلبان آزمون‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری

همچنین ثبت‌نام برای عودت وجوه داوطلبان آزمون‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری تخصصی سال ۹۶ دانشگاه آزاد اسلامی که از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۹ دی آغاز شده است امروز به پایان می‌رسد. داوطلبانی که در مرحله قبل در سامانه عودت وجوه ثبت‌نام نکرده‌اند یا به دلیل ثبت نادرست اطلاعات، موفق به دریافت وجه کارت اعتباری ثبت‌نام خود نشده‌اند و داوطلبانی که در مرحله قبل موفق به ثبت اطلاعات خود نشده‌اند، می‌توانند برای ثبت اطلاعات حساب خود تا ساعت 24 امشب به سامانه http://www.azmoon.orgمراجعه کنند.

داوطلبان باید با شناسه ثبت‌نام و رمزی که در اختیار دارند، به سامانه مذکور مراجعه و اطلاعات حساب خود را شامل نام‌ و‌ نام خانوادگی صاحب حساب و شماره شبای حساب (باید به نام شخص داوطلب آزمون باشد) ثبت‌ کنند. باید داوطلبان در وارد کردن شماره شبای حساب خود دقت کنند و در صورتی که اطلاعات به صورت صحیح ثبت نشود، امکان عودت وجه ثبت‌نام وجود ندارد. همچنین برای هر کارت اعتباری خریداری شده تنها یک بار امکان ثبت‌نام وجود دارد، بنابراین داوطلبان در وارد کردن اطلاعات باید دقت کنند، چون امکان ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری آنا

204/200

کد خبر: 725391

وب گردی

وب گردی