دانشگاه آزاد اسلامی  اهواز و اداره کل شیلات استان خوزستان تفاهم نامه امضا کردند

تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و اداره کل شیلات استان خوزستان امضا شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر شهرام لک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اعلام این خبر گفت: دو دستگاه در راستای افزایش سطح همکاری و گسترش فعالیت های علمی، آموزشی و پژوهشی تلاش دارند مشکلات بخش شیلات و آبزیان را بصورت علمی، دانشگاهی با استفاده از توان اعضای هیات علمی و کارشناسان ارشد بخش اداره کل شیلات خوزستان مرتفع سازند.

او ادامه داد: اجرای پروژه های تحقیقاتی مشترک، انجام خدمات مطالعاتی و امکان سنجی مورد نیاز شیلات و دانشگاه، برگزاری همایش های مشترک علمی، آموزشی و پژوهشی مشترک، انجام خدمات مشاوره ای یا اعمال نظارت عالیه بر طرح های در دست اقدام شیلات، استفاده متقابل از کتابخانه ها و منابع علمی و فیلم های علمی، آموزشی، تشکیل کمیته های مشترک پژوهشی در زمینه رفع نیازهای حوزه شیلات و آبزیان، استفاده از امکانات تحقیقاتی متقابل بر اساس ضوابط موجود طرفین، حمایت از پایان نامه های تحصیلات تکمیلی مورد نیاز شیلات و آبزیان و تبادل اطلاعات، تجربیات و دانش روز طرفین از جمله برنامه های در حال اجراست.

لک افزود: دو مجموعه با عزمی که در معاونین و مدیران خود دارند. همه تلاش را برای اجرایی شدن این تفاهم نامه به کار خواهند گرفت.

گفتنی است این تفاهم نامه توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و دکتر نبی الله خون میرزایی مدیر کل شیلات استان خوزستان امضا و تبادل گردید.

204/200

کد خبر: 725452

وب گردی

وب گردی