نسبت  چشمگیر هرم  هیات علمی در دانشگاه گنبد کاووس/ افزایش تعداد دانشجو در زمان  زیان دهی  واحد ها

رضا رضایی شیرازی گفت: شرایط مالی در واحد گنبد کاووس شرایط نسبتا مساعد و از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و در زمانی که بسیاری از واحد ها با کثر دانشجو و به همراه آن با کاهش شهریه در سال های اخیر مواجه هستند، هر ساله حدود 10-15 درصد افزایش دانشجو داشته است.

رضا رضایی شیرازی، رییس واحد گنبد کاووس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص این واحد دانشگاهی به ایسکانیوز گفت: گنبد کاووس در سال 81 تاسیس شد و امروز با پذیرش حدود 3200 دانشجو در مقاطع مختلف کاردانی تا کارشناسی ارشد، دانشجو می پذیرد بعلاوه این واحد تعداد 43 نفر عضو هیات علمی و 70 رشته در قالب مقطع رشته های مختلف دارد.همچنین این مجموعه علمی مجهز به کارگاه های حرفه ای با بیش از 21 متر مربع فضای آموزشی و رفاهی است.

وی در خصوص فعالیت های اقتصادی دانش بنیان واحد گنبد کاووس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: واحد گنبد با توجه به اینکه واحدی جدید تاسیس است فرصت سرمایه گذاری در فالیت های اقتصادی را پیدا نکرده اما در نظر داریم تا سال 96 در 2 رشته پرورش اسب و باغ داری سرمایه گذاری کنیم .

وی ادامه داد : شرایط مالی در واحد گنبد کاووس شرایط نسبتا مساعد و از پتانسیل بالایی برخوردار بوده و در زمانی که بسیاری از واحد ها با کثر دانشجو و به همراه آن با کاهش شهریه در سال های اخیر مواجه هستند، هر ساله حدود 10-15 درصد افزایش دانشجو داشته است.همچنین در زمینه اقتصاد دانش بنیان، مرکز رشد واحد به تازگی تاسیس شد که تا کنون حدود 10 اختراع در این واحد به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه واحد گنبد کاووس دانشگاه آزاد از هرم هیات علمی خوبی برخوردار است، گفت: هرم علمی واحد گنبد شامل 25 استادیار و 13 دانشجوی دکتری است و از انجایی که در هرم هیات علمی از بالا به پایین استاد تمام ، دانش یار و استادیار است از این نظر نسبت استادیار به مربی در واحد گنبد نسبت بالا و چشمگیری است.

200/202

کد خبر: 725459

وب گردی

وب گردی