یک فعال سیاسی: در حادثه پلاسکو همه مقصرند

دبیرکل حزب اسلامی ایران زمین با بیان این که نباید با حوادثی مانند فروریختن ساختمان پلاسکو ، برخورد سیاسی و جناحی شود و عوامل پیدایش چنین حوادث اسفباری در کشور متعدد است، گفت: در این حادثه همه مقصر هستند.

به گزارش ایسکانیوز، سید ابوالقاسم رئوفیان روز سه شنبه درباره حادثه آتش سوزی و فرو ریختن ساختمان پلاسکو که منجر به جان باختن و زخمی شدن شدن تعدادی از آتش نشانان و حاضران در محل شد افزود: این که ما بخواهیم بگوییم فلان مسوول در این ارتباط کوتاهی کرده و او را متهم و برایش رای صادر کنیم درست نیست.

وی در ادامه درباره شهروندانی که موقع بروز حادثه، در محل تجمع می کنند گفت: این تجمع ها باعث سد معبر و مانع بموقع رسیدن نیروهای امدادی به محل حادثه است. باید راهکارهایی اتخاذ شود که اگر حوادثی مشابه اتفاق افتاد این تجمعات صورت نگیرد و اجازه دهند کسانی که مسوولیت، تجهیزات و امکانات دارند رسیدگی کنند.
به گزارش ایرنا، این فعال سیاسی با بیان این که باید تدابیری برای جلوگیری از بروز حوادث مشابه اندیشیده شود گفت: اگر در تهران زلزله بیاید چگونه می خواهند امدادرسانی کنند. این حادثه هشدار بزرگی بود که نشان می دهد ما نیازمند جدی گرفتن هشدارها هستیم.
300/302

کد خبر: 725465

وب گردی

وب گردی