مسابقه عکاسی و کتابخوانی به مناسبت دهه فجر

در راستای برنامه های فرهنگی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان جلسه ای به منظور هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر برگزار شد.

حسین ابوالفضلی مدیر فرهنگی اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان، در گفت و گو با ایسکانیوز درباره برنامه های آینده بخش فرهنگی واحد سمنان گفت: در این واحد ستادی با عنوان دهه فجر تشکیل شده است و در جلسه ای که دیروز در خصوص برنامه های این ستاد برگزار شد ویژه برنامه هایی تدارک دیده شده که به لطف خدا از ابتدای دهه فجر برگزار می شود.

وی گفت: از جمله برنامه هایی که می توان در این خصوص به آن اشاره کرد ایجاد فضای محیطی با نصب بنر، پوستر و اطلاع رسانی در دانشکده ها خوابگاه ها و دیگر بخش های دانشگاه است. مورد دوم دو جلسه سخنرانی و کرسی های آزاد اندیشی است که در روزهای دهم و هفدهم بهمن در دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: از دیگر برنامه هایی که می توان به آن اشاره کرد برگزاری نمایشگاه دهه فجر است که با کمک روابط عمومی و بسیج دانشجویی برگزار خواهد شد. همچنین بحث مسابقه فرهنگی که مسابقه کتاب خوانی و سلفی که ویژه عکس است برگزار خواهد شد و جوایزی به برندگان این آثار اهدا خواهد شد. استفاده از بیانات مقام معظم رهبری و رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، در سربرگ های اداری و مکاتبات در این ایام از برنامه های دیگری است که می توان به آن اشاره کرد.دیگر برنامه ای که در این ایام برنامه ریزی شده باز دید علمی برای کارکنان و اساتید از موزه ابرت در تهران و همچنین راکتور هسته ای است که اطلاع رسانی خواهد شد.

ابوالفضلی در پایان اذعان کرد: این واحد در روز های گذشته مراسم ختمی برای آیت الله هاشمی رفسنجانی برگزار کرد که با اقامه نماز به امامت نماینده ولی فقیه استان آیت الله شاهچراغی و سخنرانی دکتر خباز، استاندار سمنان همراه بود.

504500

کد خبر: 725507

وب گردی

وب گردی