سونی در حال رفع مشکل آپدیت اندروید نوقا؛ به محض آماده سازی بروزرسانی می‌شود

سونی همچنان در حال کار روی بروزرسانی اندروید نوقا برای گوشی‌های هوشمند خود است تا مشکل به وجود آمده برای این آپدیت را رفع کند.

به گزارش ایسکانیوز، بروزرسانی اندروید ۷.۰ نوقا برای گوشی‌های منتخب سری اکسپریا سونی مجددا برای این دستگاه‌ها عرضه خواهد شد. بخش موبایل سونی در حساب رسمی توییتر خود پست جدیدی ثبت کرده است. در این پست وضعیت آپدیت OTA اندروید نوقا اعلام شده است و علاوه بر این، به دارندگان گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا اطمینان خاطر داده می‌شود که تجربه‌ی کاربری آن‌ها از محصولات سونی، در اولویت است.

ارائه‌ی آپدیت OTA اندروید نوقا تقریبا یک هفته قبل برای برخی از گوشی‌های هوشمند سونی اکسپریا آغاز شد، ولی پس از مدت کوتاهی به دلیل مشکلات متعددی که توسط کاربران در این بروزرسانی مشاهده شد، شرکت یادشده مجبور به متوقف ساختن انتشار این آپدیت شد. پست امروز سونی در توییتر نیز به‌منظور ارائه‌ی اطلاعات به افرادی که منتظر این بروزرسانی بوده‌اند، منتشر شد تا از این طریق، آن‌ها بهتر در جریان رفع مشکلات قرار بگیرند و همچنین از زمان انتشار مجدد این آپدیت آگاهی یابند. همیشه اخباری که در توییتر بیان می‌شوند بنا به طبیعت این شبکه‌ی اجتماعی، غالبا کوتاه هستند و سونی هم در حساب کاربری خود نوشت که در حال کار روی تناقضات است؛ این یعنی مشکلات موجود به‌طور کامل رفع نشده‌اند. در خبر یادشده، سونی به‌طور خاص به گوشی‌های هوشمند اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۳ پلاس و تبلت اکسپریا زد ۴ اشاره می‌کند. درحالی‌که سونی هنوز دقیقا اعلام نکرده است چه زمانی بروزرسانی اندروید نوقا را مجددا برای کاربران خود منتشر خواهد کرد، اما این کمپانی بیان کرده است که به‌زودی این کار را انجام خواهد داد. در واقع باید اشاره کنیم که در پست توییتر این کمپانی، نوشته شده است که به‌محض آماده شدن بروزرسانی مورد بحث، انتشار آغاز خواهد شد؛ بنابراین به نظر می‌رسد این آپدیت به‌زودی مجددا برای کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

در خبر قبلی سونی در مورد این موضوع، هیچ اطلاعاتی در مورد زمان قطعی رفع مشکلات به وجود آمده ارائه نشده بود. در گزارش‌های قبلی، سونی به این نکته اشاره کرده بود که اندروید نوقا پس از رفع تناقضاتی که برای برخی کاربران در این آپدیت به وجود آمده است، اقدام به انتشار مجدد آن برای تمامی کاربران خواهد کرد. به نظر می‌رسد تمرکز اصلی سونی بر رفع مشکل پخش صدا در اپلیکیشن‌های شخص ثالث و مشکلات مربوط به کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی و رمزنگاری است. بدین ترتیب از آنجا که سونی در پست توییتر خود به اکسپریا زد ۵ اشاره کرده، گفته می‌شود که منظور از این مورد، کل خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند اکسپریا زد ۵ (اکسپریا زد ۵ کامپکت و زد ۵ پریمیوم) بوده است. علاوه بر این آپدیت نوقا برای دارندگان گوشی‌های قدیمی‌تر نظیر اکسپریا زد ۳ پلاس و تبلت اکسپریا زد ۴ عرضه خواهد شد. در حال حاضر هنوز مشخص نیست بروزرسانی مورد بحث چه زمانی مجددا در دسترس قرار خواهد گرفت و در واقع ابتدا باید مشکلات در تمامی دستگاه‌های مورد اشاره به‌طور کامل رفع شوند.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 725535

وب گردی

وب گردی