سما تهران میزبان جلسه کارشناسان تربیت بدنی سما استان تهران شد

جلسه کارشناسان تربیت بدنی سما استان تهران با حضور دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما استان تهران، مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سما و کارشناسان تربیت بدنی سما استان تهران در محل مرکز آموزشی  و فرهنگی سما تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا آزادبر رئیس مرکز فرهنگی و آموزشی سما تهران ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی و دستاوردهای آن محصول آینده نگری این مرد بزرگ است.

علیرضا آزادبر در این جلسه ضمن تشکر از حضور مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سما گفت: حضور ایشان که آشنایی کامل با امور تربیت بدنی و مسائل و مشکلات پیشروی این بخش دارند می تواند راه گشای بسیاری از مشکلات باشد.

مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سما نیز در این جلسه ضمن تسلیت ارتحال آیت الله هاشمی و شهادت آتش نشان ها ، با اشاره به مسائل پیشروی حوزه تربیت بدنی گفت: تمام تلاش و نیروی خود را بکار گمارده ایم تا ابتدا در این بخش کارهای ناتمام را به پایان ببریم و سپس بدنبال اجرای ایده ها باشیم.

زهرا فتح اللهی با اشاره به مسئله تجمیع مسابقات ورزشی با واحد های دانشگاهی افزود: ضمن رصد کردن مسائل و مشکلات پیشروی این طرح و بهره گیری از تجارب سایر همکاران در سراسر کشور ، جلسات متعددی با معاونت ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار کرده ایم و آگاهی لازم در زمینه مشکلات و بحث های احتمالی داده شده است.

وی یکی از نتایج جلسات با مسول تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی را حضور یک نفر به عنوان رابط سازمان سما در جلسات شورای ورزشی استان ها برشمرد.

زهرا فتح اللهی با بیان اینکه در زمینه راه اندازی مدارس ورزش کارهای خوبی صورت گرفته است ادامه داد: در زمینه راه اندازی مدارس ورزش کارهای خوبی انجام شده است ولی ادامه آن مستلزم توجه و اهتمام جدی تری است و با رصد کردن مسائل مربوط به آن این امر به سرانجام می رسد.

ایشان با بیان اینکه هدف از ورزش صرفا کسب مقام و رتبه نیست خاطرنشان کرد: از آنجایی که هدف از ورزش صرفا کسب مقام و رتبه نیست ،انتظار می رود کلیه همکاران توجه ویژه ای به برگزاری ورزش های همگانی داشته باشند، که تجربه نشان داده است که ورزش های همگانی با استقبال خوبی روبه رو می شود.

استفاده بهینه از سرانه ورزشی از دیگر مطالبات جدی مدیر تربیت بدنی سازمان سما در این نشست بود.

ندا پیرایش ، کارشناس مسول تربیت بدنی سما تهران نیز ضمن تشکر از زحمات و حمایت های رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما تهران و مدیر تربیت بدنی و سلامت سازمان سما اظهار امیدوار کردی که کلیه مسولین تربیت بدنی بتوانند گام های موثری در زمینه رشد و تعالی تربیت بدنی سما بردارند.

200/202

کد خبر: 725621

وب گردی

وب گردی