رئوفیان:  مطرح‌کنندگان ریاست احمدی‌نژاد در مجمع مزاح می‌کنند

دبیرکل حزب ایران زمین گفت: کسانی که از ریاست احمدی‌نژاد در مجمع سخن می‌گویند مزاح میکنند و نمی‌دانند شرایط احزار یک فرد برای رئیس مجمع چیست؟

به گزارش ایسکانیوز، ابولقاسم رئوفیان درباره جانشینی آیت الله هاشمی و گزینه‌هایی که مطرح است گفت: انتخاب رئیس مجمع برعهده مقام معظم رهبری است و ایشان تشخیص می دهند که چه کسی می تواند ریاست را برعهده بگیرد و جانشین آیت الله هاشمی شود.

او ادامه داد: فردی که به عنوان رئیس مجمع انتخاب می‌شود باید بتواند آن را به درستی اداره کند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اینکه روسای قوا هم در مجمع حضور دارند و قاعدتا می‌توانند جایگزین آیت‌الله هاشمی باشد گفت: این گمانه زنی وجود دارد که این رؤسا به عنوان رئیس مجمع انتخاب شوند اما به نظر می رسد چنین امری اتفاق نیفتد و فرد مذکور خارج از این افراد باشد.

رئوفیان در ادامه عنوان کرد: آقایان ناطق نوری و هاشمی شاهرودی می‌توانند کسانی باشند که جایگزین آیت الله هاشمی در مجمع باشند.

او تاکید کرد: مهم نیست چه گزینه‌هایی مطرح هستند، آن‌چه که مهم است نظر رهبری برای انتخاب فرد مناسب است.

این عضو جبهه ایستادگی در پاسخ به این سؤال که آیا گزینه‌های مطرح شده همچون محمود احمدی نژاد، محسن رضایی و حداد عادل می توانند جایگزین مناسبی باشند یا خیر گفت: تصور نمی کنم این گزینه های که مطرح می شوند منصوب شوند.

او افزود: جانشینی احمدی‌نژاد را برای آیت الله هاشمی در مجمع کاملا منتفی می‌دانم. اشخاصی که این موارد را مطرح می‌کنند به نظر می‌رسد مزاح می‌کنند و از شرایط احزار افراد برای جایگزینی فرد مناسب در مجمع اطلاع ندارند.

رئوفیان خاطر در گفتگو با ایلنا نشان کرد: قطعا جامعه هم از شنیدن نام احمدی نژاد برای جانشینی در مجمع واکنش نشان خواهند داد .

او در مورد جانشینی محسن رضایی نیز اظهار داشت: رضایی جایگاه دبیری مجمع را برعهده دارد، باید منتظر ماند و دید رهبری چه کسی را منصوب می کنند.

302/300

کد خبر: 725638

وب گردی

وب گردی