برگزاری جلسه کارگروه تخصصی دوره های آموزش عالی تکمیلی بین سطوح تحصیلی دانشگاه جامع علمی کاربردی

شانزدهمین جلسه کارگروه تخصصی دوره های  آموزش عالی تکمیلی بین سطوح تحصیلی (تک پودمان، تک درس) با حضور مسئولان دفتر گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ستاد مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این جلسه در خصوص موانع و مشکلات مترتب بر فرآیند دوره های آموزش عالی تکمیلی بین سطوح تحصیلی (تک پودمان ، تک درس) در حوزه های مختلف بحث و گفتگو شد.

همچنین در این جلسه مقرر شد در جلسه ای با حضور برخی از مدیران ذیربط مطرح و دستورالعمل شماره 2 مربوط به فرآیندهای مالی و حقوقی دوره های مذکور اصلاح ، تکمیل و در صورت تصویب ابلاغ شود.

مصوبات کارگروه به شرح ذیل است :

در این جلسه مجوزه راه اندازی دوره عالی برند سازی به کارنونیک، بازرسی جوش به مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت صنعتی کوشا، دوره مدیریت پروژه در صنعت ساختمان به موسسه تحقیق و توسعه خانه عمران، دوره های ابزارهای اینترنتی توسعه بازار، تحول دیجیتال کسب و کار، راهکارهای راه اندازی کسب و کارهای اینترتی به موسسه مشاوره ای آموزش رایانه پیوند پارسیان و دوره مددیار سالمندان به آسایشگاه خیریه کهریزک در استان تهران اعطا شد.

در استان خوزستان با دوره بازرسی جوش از سوی موسسه گسترش علم و فن جوش موافقت شد.

همچنین در استان سیستان و بلوچستان نیز با دوره های تسهیل گری در محله، مداخله در آسیب های اجتماعی شهری و مددیار روانی در بلایا درخواست از سوی مرکز آموزش علمی کاربردی بهزیستی و تأمین اجتماعی، دوره برنامه نویسی اندروید ویژه تلفن های هوشمند و تبلت، تجارت الکترونیک، طراحی سایت تجاری، نصب و راه اندازی و عیب یابی شبکه های محلی در خواست شده از سوی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زاهدان، نیز موافقت شد.

در این جلسه مجوز راه اندازی دوره های ارزیابی خسارت اتومبیل – ثالث جانی و حوادث راننده، بازاریابی و فروش بیمه، طراحی معماری داخلی و ماکت سازی معماری به مرکز آموزش علمی کاربردی زاهدان 2 اعطا شد.

همچنین در این جلسه با راه اندازی دوره سلامت، ایمنی و محیط زیست در مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت خدمات دریایی تایدواتر خاورمیانه- انزلی، اپراتوری نرم افزارهای معماری داخلی، طراحی سایت تجاری، طراحی صفحات وب visual studio و ماکت سازی معماری در خواست شده از سوی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی رشت در استان گیلان موافقت شد.

در این جلسه برای استان همدان نیز با دوره های طراحی دکوراسیون داخلی فضاهای مسکونی و گرافیک رایانه از سوی مرکز آموزش علمی‌کاربردی فرهنگ و هنر واحد 1 همدان موافقت صورت گرفت.

200/202

کد خبر: 725643

وب گردی

وب گردی