برگزاری آزمون‌های پایان پودمان های آموزشی دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص پایان یافت

معاون سنجش و نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی گفت: آزمون‌های پایان پودمان های آموزشی دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص از 16 دی ماه آغاز و تا 1 بهمن ماه ادامه داشت.

به گزارش ایسکانیوز؛ حاتمی گفت: آزمون‌های پایان پودمان‌های آموزشی دوره های علمی کاربردی به شیوه آموزش های خاص در نوبت اول سال تحصیلی 96-95 در رشته‌های تحصیلی کاردانی فناوری ارتباطات و اطلاعات (ICT) روستایی، کاردانی امور دهیاری و شوراها، کاردانی مدیریت خانواده، کاردانی مدیریت کسب و کار، کاردانی مترجمی عمومی زبان انگلیسی و کارشناسی مدیریت خانواده از ساعت مطابق برنامه زمانی اعلام شده و دستورالعمل آزمون در 31 استان کشور برگزار شد.

وی افزود: آزمون‌های پایانی 59 پودمان آموزشی با حضور 8 هزار و 146 دانشجو در 6 رشته تحصیلی برگزار شد.

معاون سنجش و نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی خاطرنشان کرد: در این دوره به منظور نظارت دقیق بر اجرای صحیح آزمون‌های مذکور، محل برگزاری آزمون‌ها به صورت متمرکز در یک حوزه امتحانی در تمامی استان‌ها به غیر استان تهران (به دلیل کثرت دانشجو) تجمیع شد.

حاتمی اظهار داشت: در این آزمون به منظور نظارت بر وضعیت برگزاری آزمون‌های فوق علاوه بر همکاران واحدهای استانی، تیمی متشکل از سرپرست دفتر سنجش و آزمون به همراه کارشناسان نیز از حوزه‌های امتحانی در استان‌های خراسان رضوی، البرز و نیز مراکز سطح استان تهران بازدید کردند.

وی گفت: ده هزار و 710 سوال امتحانی مربوط به 59 پودمان آموزشی و 238 عنوان درسی در قرنطینه سوالات مورد بازبینی قرار گرفتند.

203/200

کد خبر: 725678

وب گردی

وب گردی