سامسونگ از اهداف استراتژیک خود در سال پیش رو می گوید

سامسونگ اخیرا استراتژی کاری خود برای سال 2017 را تدوین کرده و در نظر دارد امسال را به هوش مصنوعی، محصولات گروه نمایشگر و بهبود دستگاه های اقتصادی اش اختصاص دهد.

به گزارش ایسکانیوز، این خبر همزمان با ارائه گزارش مالی سامسونگ برای سه ماهه چهارم سال 2014منتشر می شود که براساس آن کره ای ها ظاهرا پرسودترین فصل را در سه سال اخیر پشت سر گذاشته اند.

کمپانی مورد بحث به کند شدن رشد بازار اسمارت فون اذعان نموده اما همزمان خاطر نشان کرده هوش مصنوعی از جمله بخش هایی است که می تواند به حفظ فروش آن کمک کند.

طبق گزارشات این شرکت در نظر دارد یک دستیار صوتی جدید به نام بیکسبی را برای تمامی اپلیکیشن های از پیش نصب شده روی گلکسی اس 88 ارائه نماید.

در حوزه موبایل نیز سامسونگ اعلام نموده که «قصد دارد جنبه رقابتی در تلفن های همراه میان رده و اقتصادی اش را با افزودن امکاناتی نظیر بدنه مقاوم در برابر آب و گرد و غبار و همچنین تشخیص اثرانگشت بهبود بدهد». حصول اطمینان از ایمنی و کیفیت محصولات اصلی ترین اولویت سامسونگ خواهد بود

علاوه بر این، کمپانی مورد بحث قصد دارد سرویس های اختصاصی اش نظیر سامسونگ کلاود و سامسونگ پِی را نیز بهبود بدهد و به دنبال فرصت های تازه در بازارهای نوظهور باشد.

این شرکت همچنین یادآور شد حصول اطمینان از ایمنی و کیفیت کلیه محصولاتش اصلی ترین اولویت آن خواهد بود.

چشم بادامی ها ابراز امیدواری کرده اند که محصولات ناند و حافظه های DRAM آنها نیز به واسطه فروش خوبشان راه را برای موفقیت آنها هموار نمایند و پیش بینی نموده اند که به واسطه فروش محصولات ظرفیت بالا و کم مصرف و همچنین فراهم نمودن شرایط مهاجرت به فرایند تولید 1Xnm، سوددهی کسب و کار خود را به بیشینه ممکن برسانند.

سامسونگ خوشبین است که در سال جاری تقاضا برای پنل های بزرگ LCD وهمچنین انواع منعطف OLED بیشتر شود. در این بخش می توانید ویدیو منتشر شده از سوی این شرکت را در همین رابطه مشاهده کند.

سامسونگ ظاهرا قصد دارد نوعی محصول هیبریدی متشکل از تبلت و اسمارت فون را ارائه نماید و براساس ارزیابی های صورت گرفته از بازار نیز، تقاضا برای پنل های پیشرفته تلویزیون بالا رفته، لذا می توان اینطور ارزیابی کرد که اطمینان بالای این شرکت از اقبال خوب نمایشگرهای منعطف OLED پر بی راه هم نیست.

تنها کافیست که مسیر برای ورود اسمارت فون های بهره مند از نمایشگرهای منعطف باز شود تا دیگر سیلی از شرکت های تولید کننده، دنباله رو سامسونگ در این حوزه شوند.

منبع: دیجیاتو

205/200

کد خبر: 725703

وب گردی

وب گردی