گلکسی اس 8 با داک دسکتاپ و صفحه نمایش بزرگ بدون حاشیه اواخر ماه مارس عرضه می‌شود

گاردین با انتشار گزارشی کامل، اطلاعات جدید از گلکسی اس 8 را در دسترس قرار داده است.

به گزارش ایسکانیوز، اطلاعات در مورد گلکسی اس ۸ با سرعتی بسیار کم در حال انتشار هستند و این بار نوبت گاردین است تا با انتشار گزارشی کامل و با کسب اطلاعات از منابع مختلف، جزئیات بیشتری از گوشی سامسونگ فاش کند. اولین جزئیات در مورد زمان معرفی است که اشاره به اواخر ماه مارس یا همان اوایل فروردین دارد و پس از آن، اس ۸ در ماه آوریل عرضه خواهد شد. این شایعات با حضور نداشتن اس ۸ در MWC 2017 و همچنین احتمال معرفی آن در ۹ فروردین همخوانی دارند.

از طرفی دیگر گاردین ادعا می‌کند جک ۳.۵ میلی‌متری در گلکسی اس ۸ همچنان وجود خواهد داشت و از طرفی این نشریه مدعی شده است که گلکسی اس ۸ صفحه نمایشی بدون حاشیه دارد که این موضوع نیز با گزارش منتشرشده توسط بلومبرگ همخوانی دارد. همچنین به این نکته اشاره شده است که گلکسی اس ۸ دارای دو نسخه خواهد بود که یکی از آن‌ها ابعادی در حدود ۵ اینچ و دیگری ابعاد حدودی ۶ اینچی خواهد داشت.

دیگر مشخصات مانند احتمال استفاده از اسنپدراگون ۸۳۵، پشتیبانی از حافظه‌ی میکرو اس‌دی، یو‌اس‌بی نوع سی و همچنین معرفی نسخه‌ی جدید از گیر وی‌آر و دوربین Gear 360 مواردی هستند که قابل پیش‌بینی بودند. اما نکته‌ی جالب احتمال استفاده از داکی با نام DeX است که باعث می‌شود بتوانید با اتصال گوشی به داک، از آن به‌عنوان سیستم دسکتاپ بهره ببرید که البته در گذشته نیز به این ویژگی اشاراتی شده بود.

البته این ویژگی در گذشته توسط مایکروسافت و موتورولا نیز در پیش گرفته شده است و تا به امروز موفقیتی که باید را کسب نکرده و باید دید سامسونگ این ویژگی را چگونه پیاده‌سازی خواهد کرد.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 725753

وب گردی

وب گردی