شایعه: هواوی واچ ۲ ماه آینده از راه خواهد رسید

این احتمال وجود دارد تا شرکت هواوی در کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل 26 فوریه، معرفی‌های خود را از رونمایی از P10 فراتر برده و محصولات دیگری را نیز پیش روی بازدیدکنندگان قراردهد.

به گزارش ایسکانیوز؛با این تفاسیر، به‌نظر می‌رسد ساعت هوشمند این شرکت چینی هم در همین زمان و در MWC 2017 رونمایی خواهد شد. در صورت تحقق این امر، هواوی واچ 2، دو سال بعد از نسخه اولیه ساعت هوشمند این شرکت که در یکم مارس 2015 رونمایی شده بود، پیش روی بازدیدکنندکان قرار خواهد گرفت.

نسل دوم دستگاه‌ الکترونیکی پوشیدنی شرکت هواوی ظاهر اسپورت‌تری را در مقایسه با نسخه پیشین به همراه خواهد داشت. این در حالی است که هواوی واچ نسل اول هم یکی از زیباترین ساعت‌های مجهز به اندروید ور به حساب می‌آید که با طراحی کلاسیک خود، ظاهری شبیه به ساعت‌های معمولی دارد.

خبر غیر رسمی دیگری که در خصوص هواوی واچ 2 منتشر شده آن است که این محصول به قابلیت‌ استفاده از اینترنت همراه، البته در صورت صلاحدید خریدار تجهیز خواهد شد. به این صورت، احتمالا شاهد دو مدل متفاوت از این ساعت خواهیم بود که یکی از آن‌ها به امکان استفاده از قابلیت برقراری ارتباط با شبکه تلفن همراه تجهیز خواهد شد. آنچه مشخص است، مطمئنا نسخه با قابلیت استفاده از اینترنت، قیمت بالاتری هم خواهد داشت. لازم به ذکر است که تمامی این موارد از قول یکی از منابع آگاه از برنامه‌های هواوی اعلام شده است. هواوی واچ 2 باید از eSIM به‌منظور استفاده از داده‌های همراه بهره‌مند شود اما اینکه پشتیبانی از شبکه‌های نسل چهارم هم مد نظر قرار خواهد گرفت یا تنها به استفاده از شبکه 3G بسنده خواهد شد هنوز مشخص نیست.

منبع: فارنت

203/200

کد خبر: 725774

وب گردی

وب گردی