انتشار کتاب مسئولیت ناشی از تنبیه بدنی کودکان و سیر تاریخی جرم انگاری و کیفر زنا توسط عضو هیات علمی واحد دامغان

عضو هیا ت علمی واحد دامغان، کتاب‌های مسئولیت ناشی از تنبیه بدنی کودکان و سیر تاریخی جرم‌انگاری و کیفر زنا را چاپ و روانه‌ی بازار نشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز؛ احمدرضا بهنیافر، عضو هیات علمی واحد دامغان کتاب مسئولیت ناشی از تنبیه بدنی کودکان را با همکاری محمود پویان، کارشناس ارشد حقوق خصوصی این واحد دانشگاهی در چهار فصل و 164 صفحه تالیف کرد که از سوی انتشارات سخنوران به چاپ رسید.

مولفان در مقدمه اثر با تاکید به ضرورت حفظ حقوق کودکان نوشته‌اند: به دنبال یافتن راه‌کارهایی برای وضع قوانین تربیتی و تامینی و نیز ارائه راه کارهایی مناسب برای جلوگیری از سوء استفاده و سوء رفتار با کودکان هستیم که بتواند گامی به منظور تسکین درد در کودکانی که چاره‌ای جز گریستن ندارند؛ باشد.

رئیس دانشکده حقوق واحد دامغان از انتشار اثر دیگر خود با عنوان "سیر تاریخی جرم انگاری و کیفر زنا" با همکاری اعظم زنجیران دانش‌آموخته‌ی کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم‌شناسی واحد دامغان، خبرداد و گفت: این کتاب در 144 صفحه از سوی انتشاراتی راز نهان چاپ شده است.

پشت نویسی این کتاب دربرگیرنده نکته‌های مهمی در زمینه جرایم انسانی است که می‌تواند روح افراد را در منظر معنوی دچار مشکلات جدی کند.

مولفان، جرایم جنسی را موجب اشاعه فساد و فحشا در جامعه معرفی کرده‌اند و نوشته اند: برای کنترل آثار فحشا که بسیار خطرناک است باید از قانون و پیشنهادهای مربوط به مجازات اسلامی به خوبی استفاده کرد.

203/200

کد خبر: 725872

وب گردی

وب گردی