لپ‌تاپ جدید ایسر یک ویژگی مهم آیفون را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

شرکت ایسر امروز لپ‌تاپی با نام TravelMate Spin B1 را معرفی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، این اولین محصول Spin به حساب می‌آید که در خانواده‌ی TravelMate شرکت ایسر تولید شده است. از ویژگی‌های جالب توجه این محصول می‌توان به صفحه نمایش قابل چرخش آن اشاره کرد. گفته شده که می‌توان صفحه نمایش این محصول را ۳۶۰ درجه چرخاند. البته ایسر ویژگی‌های دیگری هم در این لپ‌تاپ قرار داده که در نوع خودشان بسیار جالب هستند.

یکی از این ویژگی‌های جدید صفحه نمایش حساس به فشار است. به نظر می‌رسد که می‌توان با انگشت روی صفحه نمایش این محصول فشار وارد کرد که این موضوع باعث می‌شود بتوانید کارهای بیشتری در زمان اجرای برنامه‌های مختلف انجام دهید. شرکت ایسر به این موضوع هم اشاره کرده صفحه کلید لپ‌تاپ TravelMate Spin B1 در برابر نفوذ آب مقاوم است.

این لپ‌تاپ تبدیل شونده‌ی ۱۱٫۶ اینچی با صفحه نمایش Full HD به ویندوز ۱۰ نسخه‌ی پرو مجهز شده است. اندازه‌ی آن هم باعث شده که بتوانید آن را به راحتی جا به جا کنید. از این محصول می‌توانید به عنوان تبلت هم استفاده کنید.

براساس اطلاعات منتشر شده باتری TravelMate Spin B1 هم تا ۱۳ ساعت دستگاه را روشن نگه می‌دارد. از پردازنده‌ی Intel Pentium و پردازنده‌ی گرافیکی Intel HD روی آن استفاده شده است. روی این لپ‌تاپ از پورت HDMI، دو عدد پورت USB 3.0، یک عدد پورت USB 2.0، بلوتوث، Wi-Fi و کارت خوان قرار گرفته است.

هنوز تاریخ عرضه و قیمت این محصول مشخص نشده است.

201

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 725953

وب گردی

وب گردی