بلک‌بری اولین تصویر از گوشی جدیدش را منتشر کرد

می دانستیم که بلک‌بری گوشی جدید خودش را در نمایشگاه MWC 2017 معرفی می‌کند.

به گزارش ایسکانیوز، محصولی که می‌توانیم آن را آخرین ساخته‌ی خود بلک‌بری بنامیم. مشخص شده که این تلفن همراه هوشمند با نام «مرکوری» ‌(Mercuryy) راهی بازار می‌شود و صفحه کلید فیزیکی هم دارد. همچنین گفته شده که مرکوری اولین گوشی بلک‌بری خواهد بود که سنسور تشخیص اثر انگشت دارد.

گوشی‌های شرکت بلک‌بری از این به بعد توسط شرکت چینی TCL ساخته می‌شوند. امروز هم یکی از مسئولان این شرکت گفت که چیزی شگفت انگیز را در نمایشگاه MWC 20177 نشان می‌دهند. با اعلام این خبر تصویری از مرکوری منتشر شد. دقیقا مشخص شده است که تلفن همراه جدید بلک‌بری با صفحه کلید فیزیکی راهی بازار می‌شود و تفاوت زیاد با اکثر پرچم‌دارهای موجود در بازار دارد.

گزارش‌ها به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی مرکوری به صفحه نمایش ۴٫۵ اینچی با دقت تصویر ۱۰۸۰ در ۱۶۲۰ پیکسل دارد. دلیل نامتعارف بودن دقت تصویر این گوشی هم اضافه شدن صفحه کلید فیزیکی در زیر صفحه نمایش است. گفته شده که مرکوری به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۶۲۵ مجهز شده و سه گیگابایت رم دارد. ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برای این محصول در نظر گرفته شده و دوربین ۱۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. باتری مرکوری هم ۳۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که گفته شده تا دو روز دستگاه را روشن نگه می‌دارد.

201

منبع: دیجی کالا

کد خبر: 725954

وب گردی

وب گردی