هواوی دو ساعت هوشمند معرفی می ‌کند

ظاهرا هواوی قصد دارد ماه آینده دو دستگاه ساعت هوشمند معرفی کند. این ساعت‌ها، یکی مدل معمولی و دیگری نسخه‌ای با پشتیبانی از سیم‌کارت خواهد بود.

به گزارش ایسکانیوز، بر اساس گزارش سایت VentureBeat، هواوی قرار است ماه آینده در جریان نمایشگاه MWC ساعت جدید خود را که ظاهری اسپرت‌ دارد، معرفی کند. احتمالا نسل جدید ساعت هوشمند هواوی، با توجه به انتقاداتی که به خاطر ضخامت زیاد محصولات پوشیدنی وجود دارد، نازک‌تر خواهد بود. لنوو هم چندی پیش اعلام کرد نسخه جدید موتو ۳۶۰۰ اوایل سال جاری میلادی معرفی می‌شود. بنابر این احتمالا در هفته‌های آینده شاهد عرضه‌ی نسخه‌های جدید بهترین‌های ساعت‌های اندروید خواهیم بود.

بر اساس گزارش‌ها، هواوی در ساعت هوشمند جدیدش از نسخه جدید اندروید ور (Android wear 2.0) استفاده می‌کند و در کنار نسخه اصلی، حداقل یک نسخه‌ با پشتیبانی از سیم‌کارت و دیتای موبایل نیز معرفی می‌کند. این نسخه قادر به برقراری تماس تلفنی است، بنابراین بدون نیاز به اتصال به تلفن هوشمند نیز کار می‌کند.

گوگل در نظر دارد Android Wear 2.0 را در جریان مراسمی در ۹ فوریه با معرفی دو ساعت جدید ال‌جی عرضه کند. اگر این تاریخ درست باشد، در چند هفته‌ی آینده ساعت جدید هواوی را خواهیم دید. انتظار می‌رود هواوی برای بدنه ساعت جدیدش مانند اپل از یاقوت کبود استفاده کند؛ موردی که تاکنون در ساعت‌های اندروید کم اتفاق افتاده است.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 726107

وب گردی

وب گردی