انتقاد فعال اصولگرا از اظهارات "مشمئز کننده " درباره درگذشت آیت الله هاشمی

عضو جبهه ایستادگی و فعال سیاسی اصولگرا درباره ادعاهای واهی یک فرد درباره حالت چهره آیت الله هاشمی پس از درگذشتش، گفت: "حرف زدن درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بر خلاف نظر رهبری، نشان دهنده فاصله گرفتن افراد از ولایت است."

به گزارش ایسکانیوز، کنعانی مقدم با اشاره به سخنان رهبری درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و اینکه وی یار دیرین رهبری بوده است، ادامه داد: ولایت فقط این نیست که در سخن، حرف از ولایت بزنیم ولی در عمل خلاف بیان ولایت حرف بزنیم.

کنعانی مقدم اظهار کرد: افرادی که بر خلاف نظر مثبت رهبری درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی سخن می‌گویند، بویی از تبعیت از ولایت نبرده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: اگر واقعاً حرف‌هایی بر خلاف نظر رهبری درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی زده شده است، نشان دهنده یک سری از عقده های سیاسی است که باعث می‌شود نسبت به نزدیکترین فرد به رهبری نیز اینگونه سخن بگوییم و این موضوع نوعی توهین به ولایت فقیه است.
این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به این موضوع که برخی در عالم سیاست و رقابت‌های سیاسی در فضای مجازی و رسانه‌ای تهمت‌ها، افتراها و یا حتی بعضی از حقایق را طوری مطرح می‌کنند که باعث اختلاف در کشور می‌شود، گفت: بیان کنندگان مسائل دروغین درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در واقع بر خلاف اخلاق اسلامی و سیاسی در جامعه عمل می‌کنند.
وی ادامه داد: البته باید دقت داشته باشیم که مردم با حضور میلیونی در مراسم تشییع جنازه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نشان دادند که ایشان در نظام سیاسی ایران جایگاه ویژه‌ای دارد.
کنعانی مقدم همچنین اظهار کرد: کسانی که حرف‌هایی نادرست درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مطرح کرده‌اند، در واقع به خودزنی سیاسی پرداخته‌اند، چرا که خلاف باورهای مردم حرکت می‌کنند و به همین دلیل محکوم به انزوا هستند.
وی با اشاره به اشتباه بودن عمل برخی افراد برای ضربه زدن به موقعیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جامعه، خاطرنشان کرد: برخی از افراد تلاش می‌کنند تا با پایین کشیدن دیگران و حمله به آنها، خودشان را ثابت کنند و بالا بکشند.
این فعال سیاسی در گفت و گو با سایت نواندیش گفت: در طول تاریخ نیز ما شاهد اقدامات مشابه بودیم و درباره شهید رجایی نیز همین مسائل مطرح شد که رهبری و مردم به شایعه‌ها پاسخ دادند.

300/302

کد خبر: 726158

وب گردی

وب گردی