ونگر: شباهتی با آل پاچینو ندارم

سرمربی آرسنال می گوید بین او و آل پاچینو شباهتی نیست و او نمی خواهد وارد دنیای بازیگری شود.

به گزارش ایسکانیوز، تئو والکات این هفته فاش کرد، آرسن ونگر از قدرت آل پاچینویی خود استفاده کرد و به تیم کمک کرد تا بتواند در بازی برابر برنلی ۳ امتیاز ارزشمند به دست آورد و تلاش کند تا برای قهرمانی در لیگ برتر ناامید نباشد. بیش از ۲۰ سال حضور ونگر روی نیمکت آرسنال باعث شده است تا او به شخصیتی شبیه به پدرخوانده تبدیل شود. با این حال آرسن ونگر معتقد است او شبیه آل پاچینو نیست و خیلی با او تفاوت دارد و اصلا بازیگر خوبی نیست.

آرسن ونگر درباره این موضوع گفت: می‌دانید که من اصلا بازیگر خوبی نیستم و به همین خاطر شباهتی با آل پاچینو ندارم. اصلاً قصد ورود به دنیای بازیگری و رفتن به مراسم ها و جشنواره ها را ندارم. مربی ها جزو افرادی هستند که باید زیاد صحبت کنند و به همین خاطر بعضی مواقع این شرایط پیش می آید که شما خیلی خوب صحبت کنید و بعضی مواقع خیلی احساساتی می شوید و صحبت های شما همه را تحت تاثیر قرار می دهد.

او در ادامه گفت: می خواهم کارم را در آرسنال به بهترین شکل ممکن انجام دهم، شاید این شغل همین فردا برای من به پایان برسد. این رابطه مثل یک داستان عاشقانه است که می خواهید تا ابد ادامه داشته باشد اما این داستان می تواند به طور ناگهانی در یک مقطعی متوقف شود. در موقعیت خوبی هستیم و باید این روند را حفظ کنیم. بازی‌های سخت زیادی در پیش داریم و داربی های زیادی نیز در انتظار ما هستند. باید فشرده تمرین کرد تا بتوانیم در بازی‌های باقی مانده موفق باشیم.

سرمربی فرانسوی توپچی‌ها درباره اولیویه ژیرو، مهاجم تیمش که بار دیگر به روند گلزنی برگشته است نیز اظهار کرد: وقتی بازیکنان گل می‌زنند، دردسری وجود ندارد. هر سه روز یک بار بازی می‌کنیم. راه حل ساده است. هیچکس نمی‌تواند همه بازی‌ها را بازی کند. به وجود آوردن بالانس مناسب بین دفاع و حمله در هر بازی به عهده من است؛ حتی اگر تیم ما تیمی تهاجمی باشد. گاهی می‌توانم همزمان به ژیرو و الکسیس سانچس بازی بدهم و گاهی یکی از آنها را در ترکیب قرار بدهم. در مجموع باید تاکید کنم در فصل جاری به اندازه‌ای بازی داریم که به همه بازیکنان به اندازه کافی بازی می‌رسد.

در این بین آرسن ونگر که از سال ۱۹۹۶ حضور روی نیمکت آرسنال را تجربه کرده است، بارها حضور در برنامه پرفشار لیگ جزیره را تجربه کرده و این هفته تیم او برد خوبی برابر برنلی به دست آورد و حالا باید خود را برای دیدار در جام حذفی آماده کند.

402/101

منبع: ایسنا

کد خبر: 726180

وب گردی

وب گردی