دنیس سوارس: بازی کنار مسی باعث پیشرفت من می شود

ستاره 23 ساله بارسلونا از کار در این تیم و بازی در کنار مسی ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، بارسلونا شب گذشته (پنجشنبه) با پیروزی پرگل ۵-۲ مقابل رئال سوسیداد موفق شد در مجموع با نتیجه ۶-۲ حریف خود را شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری شود.

در این دیدار دنیس سوارس بار دیگر برای تیمش درخشید و توانست گلزنی کند. او بعد از پایان بازی گفت:‌ حضور مسی در کنار من باعث افتخار است. وقتی او در کنار شما بازی می کند، خیلی بازی برای شما راحت می شود. رابطه خیلی خوبی با او دارم و خوشبختانه در کنار چنین بازیکن بزرگی هستم و می توانم چیزهای زیادی یاد بگیرم.

دنیس سوارس در بازی برابر ایبار نیز با شوتی زیبا برای تیمش گلزنی کرد و به نظر می رسد توانسته انریکه را مجاب کند تا بیشتر از او در ترکیب ثابت استفاده کند. در همین رابطه سوارس گفت: این تیم حس خیلی خوبی به من می دهد. تیم خیلی خوبی داریم و خوشحال هستم در کنار بازیکنان بزرگ بازی می کنم. البته که بازی در کنار این بازیکنان خصوصا مسی باعث می شود تا سطح بازی شما بالاتر برود و این همان چیزی است که من به دنبال آن هستم. من فکر کنم بازی خیلی خوبی برابر سوسیداد داشتیم و از همان ابتدا به حریف فشار آوردیم. گل اولی که به ثمر رساندیم باعث شد تا فشار از روی ما برداشته شود و در ادامه با سه مهاجم خوبی که داشتیم توانستیم بازی را تمام کنیم و دیگر شانسی برای حریف باقی نماند. حالا منتظر نیمه نهایی هستیم و منتظر هستیم ببینیم قرار است با چه تیمی روبرو شویم.

402/101

منبع: ایسنا

کد خبر: 726181

وب گردی

وب گردی