ثبت مستندات مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه علم سنجی/ بازدید از مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی از ابتدای اسفند

هنگامه بختیار در جلسه «ارزیابی مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی» از بارگذاری و تکمیل مستندات مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی توسط مسئولین این مراکز در سامانه علم سنجی در راستای معیارهای اعلام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منظور مشخص شدن رتبه  (Ranking) از مهر ماه سال جاری خبر داد. 

به گزارش ایسکانیوز، جلسه «ارزیابی مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی» در تاریخ چهارم بهمن ماه ۹۵ در دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی و به منظور بررسی نتایج اولیه ارزشیابی آنلاین مراکز تحقیقاتی از طریق سامانه جدید علم سنجی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، بختیار، مدیرکل توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، ضمن خوش آمدگویی به مدعوین، توضیحاتی در خصوص چگونگی و معیارهای ارزشیابی مراکز تحقیقاتی که بر اساس معیارهای اعلام شده توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می باشند، ارائه نمود.

در ادامه، گزارشی از روند شروع ارزشیابی آنلاین مراکز تحقیقاتی حوزه علوم پزشکی از زمان شروع تا کنون توسط مسئول سامانه علم سنجی ارائه شد و سپس اعضای جلسه درخصوص بخشهای مختلف سامانه و نیز چگونگی داوری اولیه تولیدات علمی – پژوهشی و در آمدزائی این مراکز پژوهشی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین در این جلسه مقرر شد موضوع داوری و اصالت سنجی مستندات بارگذاری شده توسط این مراکز در سامانه مذکور با همکاری و مساعدت اساتید حاضر در جلسه مجددا بررسی شود.

هنگامه بختیار در این جلسه از بازدید مراکز تحقیقاتی علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی توسط دفتر توسعه پژوهش، فناوری و نوآوری علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای اسفندماه سال جاری خبر داد.

205/200

کد خبر: 726240

وب گردی

وب گردی