علیرضا آزادبر: باید از تمام امکانات موجود برای شناساندن فعالیت های مدارس و آموزشکده ها بهره برد

جلسه کارگروه تبلیغات سما تهران با حضور دبیر شورای نظارت و هماهنگی این مرکز ، برخی از روسا و مدیران مدارس و همکاران سما تهران برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما تهران با اشاره به فعالیت های خوبی که در مدارس و آموزشکده ها به انجام می رسد و نیاز به انعکاس دارد، گفت:« مدارس و آموزشکده های سما تهران فعالیت های خوبی را در زمینه های مختلف انجام می دهند که باید سایرین نیز از انجام چنین فعالیت هایی با خبر شوند. سما تهران باید تمام تلاش خود را با بهره گیری از ظرفیت و امکانات موجود بکار گمارند تا در عرصه تبلیغات خوب ظاهر شود.»

علیرضا آزادبر با توجه به فعالیت رابطین خبری در مدارس و آموزشکده ها گفت: « انعکاس اخبار مدارس و آموزشکده ها که توسط رابطین خبری به انجام می رسد ،گام موثری درجهت اطلاع رسانی است ، اما گام های بزرگ تری نیز باید برداشته شود.»

وی با بیان اینکه از هر فرصتی در جهت شناساندن مدارس و آموزشکده ها باید بهره برد به حضور هلال احمر در دبیرستان پسرانه سما 4 دوره اول و استفاده هوشمندانه مدیر مدرسه از آن اشاره کرد.

حسین اسماعیل زاده ، مدیر امور مدارس سما تهران در این جلسه گفت:« هر عملی که از انسان در حوزه کاری سر می زند می تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد که بنا به نوع آن ، می تواند سوءتبلیغات و یا حسن تبلیغات باشد. پس باید در محیط آموزش تمام اهتمام خود را بکار گماریم تا بازخورد خوبی از کارهای مان بگیریم.»

مدیر دبیرستان پسرانه سما 4 دوره اول سما تهران به عنوان عضو این کارگروه در این جلسه گفت: « آنچه در تبلیغات مهم است مخاطب سنجی است ، و تبلیغات غیر مستقیم نسبت به سایر تبلیغات اثربخش تر است.»

مدیر دبیرستان دخترانه سما 2 دوره اول نیز در ادامه جلسه ضمن با اهمیت خواندن تیلیغات و تاثیر آن گفت:« تبلیغات در رسانه با در نظر گرفتن بودجه مناسب و سایر شرایط می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.»

رئیس آموزشکده سما تهران نیز با بیان اینکه این آموزشکده آمادگی کامل دارد تا با تمام قوا به این کارگروه کمک نماید گفت:« امروز سما هنوز در سطح جامعه شناخته شده نیست و نیاز داریم که در این زمینه تلاش فراوان کنیم. توجه به بازخورد تبلیغات می تواند ما را به نوع تبلیغات در فضاهای مختلف هدایت کند.»

اعضای کارگروه تبلیغات با هدف شناساندن فعالیت های مدارس و آموزشکده ها در ماه های آینده به کار خود ادامه خواهد داد.

205/200

کد خبر: 726243

وب گردی

وب گردی