همایش ملی فناوری های نوین در نانو کامپوزیت ها در  واحد تهران شرق

به همت مرکز رشد نانو و انرژی های نو ، همایش ملی فناوری های نوین در نانو کامپوزیت ها   واحد تهران شرق برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدای همایش نسیم خانلو معاون پژوهش و فن آوری واحد تهران شرق ضمن خیر مقدم به کلیه مهمانان و پژوهشگران و متخصصین بیان کرد: هدف مرکز رشد کشف ایده ها و استعدادهایی است که قابلیت تجاری سازی را داشته باشد و این مرکز در حال حاضر دارای 8 هسته فناور و 2 واحد فناور است.

سخنران بعدی همایش حسن عاشوری فر دبیر علمی همایش بود که در خصوص تعداد مقالات گفت : از بین 110 مقاله که به دبیرخانه علمی همایش ارسال شد پس از بررسیهای به عمل آمده توسط داوران ، تعداد 76 مقاله پذیرفته شد که از این تعداد 15 مقاله بصورت سخنرانی و ما بقی بعنوان پوستر مورد پذیرش قرار گرفتند.

نخستین سخنران علمی همایش احمد سیف بود که با مقاله ای تحت عنوان ( تولید انرژی از ماسه )به ایراد سخنرانی پرداخت.

در ادامه 10 مقاله پذیرفته شده دیگر نیز توسط صاحبان آنها بصورت سخنرانی ارائه شد.

بهزادی پور دبیر اجرایی همایش نیز در گفتگوئی اعلام کرد: کارگاه تخصصی با عنوان کریدور خدمات فناوری تا بازار و مراحل اخذ گواهینامه نانو مقیاس با حضور کارشناسان مجرب در این حوزه نیز از دیگر بخشهای این همایش علمی بود.

وی افزود: با رایزنی صورت گرفته با شرکت نانو سیستم پارس و حضور کارشناسان آن شرکت و نصب دستگاههای لازم ، کارگاه عملی آشنایی با دستگاههای AFM و SPM نیز برگزار شد.

در پایان همایش نیز پس از داوری از بین مقالاتی که به عنوان سخنرانی ارائه شدند و همچنین پوسترهایی که در سالن جانبی همایش مورد داوری قرار گرفتند مقاله نسیبه ملا حسینی و مقاله اسماعیل خسروآبادی و مقاله آقای رضا کیاکجوری به عنوان سه مقاله برتر در بخش سخنرانی و مقاله سکینه حسین آبادی و مقاله سمیرا منیری بعنوان 2 مقاله برتر در بخش پوستر برگزیده شدند که مورد تقدیر قرار گرفتند.

205/200

کد خبر: 726262

وب گردی

وب گردی