تشریح برنامه های دهه فجر واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی اهم برنامه های ایام الله فجر را در این دانشگاه تشریح کرد.

دکتر کرم اله دانش فرد معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات در گفت و گو با ایسکانیوز ضمن تبریک فرارسیدن ایام مبارک فجر این طلیعه ی آزادی ملت و محو استبداد ، به اهم برنامه های این دهه در واحد علوم و تحقیقات اشاره کرد و گفت: تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی(ره)، فضا سازی و توزیع شیرینی و شربت و بروشورهای انقلاب همزمان با ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران، همایش پیاده روی به همراه غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام واحد و اکران فیلم های سینمایی سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در واحد علوم و تحقیقات از جمله این برنامه هاست .

وی افزود :همچنین برگزاری ویژه برنامه جشن انقلاب اسلامی ، برپایی مراسم جشن انقلاب، برگزاری ویژه برنامه جشن بزرگداشت پیروزی انقلاب و تبیین نقش آیت الله هاشمی رفسنجانی ، سلسله نشست های در محضر انقلاب ، برگزاری مسابقات ورزشی چون دارت-فوتبال دستی- شطرنج و... از دیگر برنامه های قابل توجه گرامیداشت دهه مبارک فجر در واحد علوم و تحقیقات و با همکاری همه کارکنان و دانشجویان این واحد است.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد علوم و تحقیقات با بیان اینکه دهه فجر یاد آور دلاوری ها ، فداکاری ها و ایثار گری های مردم جان بر کف این مرز و بوم است ، تصریح کرد: زنده کردن یاد شهیدان و مبارزان انقلاب اسلامی ایران برعهده همه ما است و به عنوان متولی فرهنگ دانشگاهی وظیفه خود می دانیم به این امر مهم به طور شایسته و بایسته بپردازیم .

دکتر دانش فرد ادامه داد: براین اساس واحد علوم و تحقیقات در مسیر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه همچون سال های گذشته اقدام به برپایی غرفه در محل خیابان محمدعلی جناح - زیر پل شیخ فضل الله می کند و برنامه های فرهنگی متنوع در این غرفه ارائه می شود .

200/202

کد خبر: 726272

وب گردی

وب گردی