سامسونگ قراردادی برای تکنولوژی تثبیت ویدئویی با Imint به امضا رساند

سامسونگ با Imint  قراردادی برای تکنولوژی تثبیت ویدئویی که در حال حاضر در Mate 9 هواوی موجود است، امضا کرد.

به گزارش ایسکانیوز،قبل از همه باید بگوییم که Imint چیست. اسم شرکت، مخفف «Imaging Intelligence» به معنی هوش تصویربرداری است. این شرکت در حال توسعه مجموعه‌ای از بهبود‌های تصاویر ویدئویی به‌صورت بلادرنگ (Real-time) برای نرم‌افزارهایی با کاربردهای مختلف نظامی، هوانوردی و صنعتی است. پس از این‌که آندریاس لیفندال به‌عنوان مدیر عامل این شرکت در سال ۲۰۱۲ آغاز به کار کرد، هدف این شرکت ورود به بخش موبایل تعیین شد.

لینک دانلود

این محصول به نام Vidhance شناخته می‌شود و سه مزیت اصلی آن تثبیت ویدئویی (Video Stabilization)، بزرگنمایی اتوماتیک زنده (که می‌توان یک جسم را انتخاب کرد و نرم‌افزار در طی تصویربرداری ویدئویی تنها روی این جسم بزرگنمایی و فوکوس کند) و مدیریت اتوماتیک (الگوریتمی که به‌صورت اتوماتیک ویدئوهای بلند را به سکانس‌های کوتاه تبدیل می‌کند، همانند گوگل فوتوز) است.

قرارداد بین سامسونگ و Imint صریحا گوشی‌های سامسونگ را از این معادله جدا می‌کند. پس نباید انتظار این قابلت ویدئویی را در گلکسی اس ۸ داشته باشیم؛ اما این قرارداد نشان می‌‌دهد که سامسونگ به دنبال تولید چند نوع دوربین با قابلیت تصویربرداری با تثبیت ویدئویی بالا، همانند دوربین‌های اکشن، دوربین جدید و ارتقاءیافته Gear 360 یا حتی دوربین سیستم‌های هوایی UAV همچون دستگاه‌های کوچک پروازی است. ورود سامسونگ به دنیای سیستم‌های پروازی کاملا نظری و فعلا در حد حرف است.

ردپای این نرم‌افزار را می‌توان در هواوی میت ۹ و مخصوصا در نسخه‌ی پورشه دیزاین این گوشی دید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 726292

وب گردی

وب گردی