قرارداد همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با دانشگاه های نوردهاوزن، ارفورت والمیناو کشور آلمان

قرارداد همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با دانشگاه های نوردهاوزن، ارفورت والمیناو کشور آلمان منعقد شد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر بهروز دانشیان ریاست واحد تهران جنوب و هیأت همراه بمنظور عقد قرارداد همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب با دانشگاه های نوردهاورن، ارفورت و المیناو به کشور آلمان سفر کرد.

دانشیان گفت: این سفر به منظور عقد قرارداد با دانشگاههای نوردهاوزن، ارفورت، المیناو ، برلین و ینا با هدف تبادل دانشجویان و اعضای هیأت علمی ، تبادل نشریات و اطلاعات دانشگاهی، توسعه کیفی علمی و پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی صورت گرفته و قرار است همکاری های مشترک در مراکز تحقیقاتی دانشگاه های دو کشور انجام گیرد. گفتنی است اعطای مدرک دانشگاهی مشترک با آزمون اختصاصی در رشته های فنی و مهندسی، معماری و حقوق و برگزاری سمینارها و کنفرانس های مشترک علمی از مهم ترین موضوعات این قراردادها می باشد.

برپایۀ این گزارش، قرارداد همکاری با دانشگاه های نوردهاوزن، ارفورت و المیناو امضاء شده است و طی روزهای آینده قرارداد با دانشگاههای" برلین" و "ینا" نیز منعقد خواهد شد.

خاطر نشان می شود در این سفر دکتر دانشیان ریاست واحد تهران جنوب و هیأت همراه از چندین مرکز تحقیقاتی من جمله مرکز تحقیقات انرژی های تجدیدپذیر دانشگاه نوردهاوزن بازدید بعمل آورده است.

کد خبر: 726321

وب گردی

وب گردی