برنامه Memento Database: ساخت دیتابیس کامل از اطلاعات شخصی شما

Memento Database اپلیکیشنی جالب برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید دیتابیسی کامل از اطلاعات دلخواهتان به وجود بیاورید.

به گزارش ایسکانیوز، احتمالا همه شما با اپلیکیشن‌های یادداشت‌برداری و کاربرد‌های فراوان آن آشنا هستید. توسط این برنامه‌ها شما می‌توانید پوشه‌های مختلفی ایجاد و یادداشت‌هایتان را در آن‌ها تفکیک کنید. برای مثال می‌توانید پوشه‌ای با اسم مطالب درسی بسازید و یادداشت‌هایی را که به هر نوع مرتبط با درس و دانشگاه هستند در آن قرار بدهید و به همین ترتیب، یادداشت‌های دیگرتان را به‌صورت پوشه‌ای تفکیک کنید. با این حال این امکان تنها در همین حد خواهد بود و برای مثال اگر نیاز به قرار دادن زیرشاخه برای این پوشه‌ها یا امکانات جامع‌تری داشته باشید، قادر به این کار نخواهید بود. از همین رو به اپلیکیشنی کامل‌تر نیاز خواهید داشت که در این مورد، Memento Database یک انتخاب ایده‌آل برای شما خواهد بود.

با نصب و اجرای Memento Database صفحه‌ای از کتابخانه‌های پیش‌فرض (libraries) در برنامه مشاهده می‌کنید و علاوه بر آنکه می‌توانید کتابخانه‌های بیشتری در آن بسازید، می‌توانید داخل هر کدام آیتم‌های مختلفی تعریف کنید. شاخه‌ها و زیرشاخه‌های موجود را می‌توانید بر اساس موارد مختلفی مانند تاریخ، گروه، حجم یا... دسته‌بندی کنید و یادداشت‌‌ها و اطلاعات شما می‌تواند شامل متن، تاریخ، تصویر، صدا، کانتکت و... باشد. همچنین می‌توانید فایل‌های پیش آماده‌ی CSV را درون برنامه فراخوانی و در مقابل، فایل‌های ساخته‌شده توسط خودتان را به‌صورت CSV یا PDF ذخیره کنید. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

200/202

منبع: زومیت

کد خبر: 726378

وب گردی

وب گردی