از کارگاه آشنایی با قضاوت تا همایش مشاوره پیش از ازدواج/برنامه های واحد همدان

دبیر تشکل سیاسی اسلامی جامع دانشگاه آزاداسلامی همدان به تشریح برنامه هایی که در حوزه مختلف در این واحد برگزار می شود پرداخت.

مصطفی محمدی مهوار در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز به اقداماتی که در حوزه های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان انجام می شود پرداخت و گفت: واحد همدان در زمینه های سیاسی از طرف تشکل سیاسی اسلامی چندین برنامه مناسبتی را انجام داده است که یکی از بحث های مطرح شده بررسی مباحث روز جامعه بود که 300 دانشجو در این جلسه شرکت کردند و برگزاری آن نیز چندساعت بیشتر از زمان برنامه ریزی شده طول کشید.

وی ادامه داد: از برنامه های دیگری که واحد همدان برگزار شد می توان به همایش مهارت های ارتباط با همسر اشاره کرد که با سخنرانی دکتر محمداسماعیل ابراهیمی صورت گرفت.

دبیر تشکل سیاسی اسلامی جامع دانشگاه آزاداسلامی همدان گفت: در زمینه انجمن های علمی با حمایت مناسب رئیس دانشکده علوم انسانی دکتر مجلسی توانستیم ۸ انجمن علمی دانشکده را که کاملا غیر فعال بودند را فعال کنیم.

در عرض ۴۵روز ، 25 برنامه مناسب با اساتید برجسته و حداقل هزینه برگزار کردیم که در تمامی برنامه ها حداقل 200 دانشجو از دانشکده و رشته های مختلف شرکن کردند و در برخی موارد نیز به ۵۰۰نفر نیز می رسید

وی افزود: در عرض ۴۵روز ، 25 برنامه مناسب با اساتید برجسته و با حداقل هزینه برگزار کردیم که در تمامی برنامه ها حداقل 200 دانشجو از دانشکده و رشته های مختلف شرکت کردند و در برخی موارد نیز به ۵۰۰نفر نیز می رسید.

محمدی مهوار در ادامه در زمینه برنامه های برگزار شده توسط انجمن حقوق گفت: از برنامه هایی که توسط انجمن حقوق برگزار شد می توان به کارگاه آشنایی با قضاوت،کارگاه آشنایی با وکالت،کارگاه آشنایی با پروپوزال نویسی،برنامه کلاهبرداری علمی و مشکلات زندان ها اشاره کرد.همچنین برنامه هایی مانند بازاریابی شبکه ای و کارگاه روش های نوین در مدیریت توسط انجمن مدیریت با استقبال خوبی مواجه شد.

وی افزود: ازبرنامه هایی که در انجمن روان شناسی دانشگاه برگزار شد می توان به کارگاه ذهن آگاه، مشاوره پیش از ازدواج،کارگاه آموزش راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانی ،کارگاه فرزند پروری و کارگاه ازدواج و خانواده و همچنین انجمن تربیت بدنی و ۶کارگاه مختلف ورزشی و علمی اشاره کرد که با دعوت اساتیدی از کشور هند برگزار شد.

دبیر تشکل سیاسی اسلامی جامع دانشگاه آزاداسلامی همدان گفت: برگزاری کرسی آزاد اندیشی روابط امریکا و روسیه یکی از دیگر برنامه هایی است که توسط انجمن علمی علوم سیاسی برگزار شد همچنین 3 نشست صمیمی مسئولان دانشگاه و دانشکده با دانشجویان به صورت هر ماه یک بار نیز برگزار می شود.

701/700

کد خبر: 726436

وب گردی

وب گردی