«کافه هنر» مهمان جشنواره فیلم فجر می شود

رادیو ایران با ویژه برنامه «کافه هنر» به کاخ جشنواره فیلم فجر می‌رود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از شبکه رادیویی ایران، کافه هنر با بخش های متنوع کلاکت، سناریو، آقای هنرپیشه، حرکت آرام، سکانس دوم، حرکت سریع، نمای خارجی، نمای خیلی دور، خانم هنرپیشه و سکانس آخر از 12 بهمن به مدت 10 روز به اطلاع رسانی از بزرگترین رویداد فرهنگی کشور در حوزه فیلم می پردازد.

این برنامه در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی در آثار فرهنگی سینما با ماموریت تکیه بر استمرار سینمای ملی و بومی و آثار فاخر فرهنگی با مسؤولان جشنواره گفتگو می‌کند.

معرفی فیلم‌های روز در حال اکران، معرفی فیلم‌های حوزه بین الملل و اطلاع رسانی در باره آن، گفتگو با بازیگران فیلم‌های جشنواره، گذری به رویدادهای جشنواره، گفتگو با هنرمندانی که در سال‌های گذشته سیمرغ دریافت کرده‌اند از دیگر قسمت‌های این برنامه است؛ ضمن اینکه فیلم‌های در حال اکران توسط کارشناسان و عوامل فیلم‌ها نقد می‌شود.

«کافه هنر» ویژه سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با تهیه‌کنندگی حسین معصومی، گویندگی سعید توکلی، نویسندگی مهدی رسولی و سیده زهرا صالحی، گزارشگری عباس سنجری، تینا میرکریمی، مهدیه پهلوانی، هماهنگی زهره سربازی و زهرا قائدی، آیتم‌سازی حامد نجم الهدی، محمد کیانی از ساعت 20 به مدت 50 دقیقه از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.
501500

کد خبر: 726442

وب گردی

وب گردی