نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری

با حضورمدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم نمایشگاه دستاوردهای علمی و فرهنگی دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری با عنوان "بازتاب" افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فضل الله ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، در افتتاحیه این نمایشگاه گفت: دانشگاه حکیم سبزواری با توجه به پتانسیل‌های بالا و همدلی نیروهای فرهنگی در فعالیت‌های فرهنگی جزو دانشگاه های پیشرو کشور است.

او افزود: دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری در رشته‌های تخصصی هنری از هوش و ذوق بالایی در هنر برخوردار هستند.

ایرجی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌های دانشجویی زمینه بروز خلاقیت و شکوفایی استعدادهای دانشجویان را در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری فراهم می کند.

مدیرکل فرهنگی وزیر علوم گفت: اعتماد به توانمندی دانشجویان زمینه رشد دانشجویان رادر همه عرصه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و دینی فراهم می کند.

ایرجی کجوری گفت: دانشگاه حکیم سبزواری می‌تواند برای تدوام فرهنگ ادبی و هنری، با برگزاری جشنواره‌هایی همانند ادبیات داستانی و با بهره‌گیری تجربیات و خلاقیت دانشجویان، به رشد و تثبیت این فرهنگ غنی اسلامی ایرانی گام‌های موثری بردارد.

گفتنی است در این نمایشگاه دستاوردها، افتخارات و کسب مقام های دانشجویان دانشگاه حکیم سبزواری در فاصله بین سال‌های ۹۲ تا ۹۵ با استفاد از طراحی و نصب روی پنجره‌های سنتی که نماد آسمان هست به تصویر کشیده شده است.

204/201

کد خبر: 726465

وب گردی

وب گردی