تحول طراحی و پایبندی "ب‌ام‌و" به طراحی کلاسیک + تصاویر

"ب‌ام‌و" در نمایشگاه خودرو امسال دیترویت از سری xDrive M۵۵۰i رونمایی کرد. این مدل خلا میان سری ۵ "ب‌ام‌و" و سری M۵ این کمپانی را پر می کند.

به گزارش ایسکانیوز، Digital Trends با فرانک فن میل، مدیر قسمت M این کمپانی درباره چگونگی تلاش این گروه برای حفظ اصالت طراحی خود در نمایشگاه دیترویت صحبت کرد.

Digital Trends: "ب‌ام‌و" اولین سری M۵۵۰i xDrive از خودرو های کلاس ۵ را برای اولین بار در نمایشگاه دیترویت به نمایش گذاشت. هدف این کار چه بوده و آیا در آینده می توان انتظار مدل های بیشتری را از سری M داشت؟

فرانک فن میل: در گذشته شاهد خلا بسیار مشهودی میان تولیدات عادی "ب‌ام‌و" و تولیدات M مشاهده می شد و درخواست مشتریان برای پر کردن این جای خالی بسیار زیاد بود. در نتبیجه مردم به دنبال محصولی بودند که میانگینی از این دو باشد.

وی افزود: قطعا در آینده شاهد مدل های بیشتری از بخش M خواهیم بود. برند M تا کنون چندین مدل خاص مانند M۳، M۴، M۴ GTS و همچنین M۲ که کاملا یک کلاس جدید در میان خودرو هاست را تولید کرده است. ما در حال توسعه تولیدات خود صرفا به منظور تولید خودرو هایی قوی نیستیم، بلکه قصد داریم تا ارزش های کلاسیک این مدل ها را نیز به نمایش بگذاریم. هدف ما تولید خودرو های مسابقه ای است و چیزی که این میان اهمیت دارد دقت، پویایی و چابک بودن است. پس ما نمی توانیم تمامی تولیدات کمپانی را تبدیل به برند M بکنیم.

می توانیم به دو صورت به این بحث نگاه کنیم و اولین دیدگاه، دیدگاه مهندسی است. از این نقطه نظر تولید خودرو هایی با جعبه دنده غیر اتوماتیک کاملا بی معنی است به دلیل اینکه گیربکس اتوماتیک سریع تر است و همچنین باعث کاهش مصرف سوخت می شود.

اما دیدگاه دیگری که مد نظر است مشتریان هستند. در حال حاضر مشتریان زیادی هستند که خواهان خودرو هایی با جعبه دنده دستی مخصوصا برای مدل های M۲، M۳ و M۴ هستند به دلیل اینکه حس بسیار خوبی از این خودرو ها می گیرند.

402/101

کد خبر: 726472

وب گردی

وب گردی