سمنان میزبان ملی پوشان بدمینتون دانشگاه آزاد اسلامی/ تمدید اردوی بانوان بدمینتون در تهران

سمنان میزبان دومین مرحله اردوی آمادگی ملی پوشان بدمینتون مردان است.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، از سوی فدراسیون بدمینتون 7 ملی پوش بدمینتون کشورمان به دومین مرحله اردوی آمادگی تیم بزرگسالان مردان به منظور حضور قدرتمند در بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در شهر سمنان دعوت شدند.

بازیکنان دعوت شده به این اردو متشکل از سروش اسکندری و علیرضا قاسمی از زنجان، فرزین خانجانی و آرمین زکی زاده از تهران، حسن متقی از گیلان، مهران شهبازی از کردستان و مسعود پیروزی از گلستان می باشند.

بازیکنان دعوت شده در روزهای دوازدهم لغایت هفدهم بهمن ماه جاری در شهر سمنان و زیر نظر صادق کرباسی سرمربی تیم ملی بزرگسالان بدمینتون کشور به تمرین خواهند پرداخت.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری و با شرکت بدمینتون بازان 20 کشور و با جایزه 20 هزار دلاری در تهران برگزار می شود.

تمدید اردوی آمادگی ملی پوشان بدمینتون بانوان در تهران

9 ملی پوش بانوان که به منظور حضور قدرتمند در بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در اردوی آمادگی در تهران به سر می‌برند، مجددا تمدید شد.

ملی پوشان حاضر در این اردو متشکل از ثریا آقایی، سارا دلاوری، ثمین عابد خجسته، آیدا فاضلی و یگانه تفرشی از تهران، یسرا بیگی و یگانه کرمانی از اصفهان، صفورا زمانلو و پگاه کامرانی از سمنان می باشند.

بازیکنان یاد شده در روزهای دوازدهم لغایت بیستم بهمن ماه جاری زیر نظر فریبا جلالیان سرمربی تیم ملی بدمینتون بانوان کشور در محل کمپ این فدراسیون در تهران به تمرین خواهند پرداخت.

لازم به ذکر است این اردو ها از اول بهمن ماه بصورت متوالی در اردوهای مختلف حضور داشته اند.

بیست و ششمین دوره مسابقه های بین المللی بدمینتون دهه مبارک فجر در روزهای 21 لغایت 24 بهمن ماه جاری و با حضور 20 خارجی و با جوایز 20 هزار دلاری در تهران برگزار می شود.

604/601

کد خبر: 726528

وب گردی

وب گردی