همایش سرمایه گذاری هوشمند 14 بهمن برگزار می شود

همایش سرمایه گذاری هوشمند 14 بهمن در ساختمان صندوق نوآوری و شکوفایی توسط مرکز فن بازار ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، مرکز فن‌بازار ملی ایران به نمایندگی از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد طرح‌های دارای قابلیت‌ سرمایه‌گذاری در حوزه نوآوری و فناوری در کشور را شناسایی و در این بستر معرفی کند. همچنین این مجموعه برنامه هایی را بری جذب سرمایه و تجاری سازی ‌آنها در نظر گرفته است.

در همایش سرمایه پذیری هوشمند ضمن آشنایی با این برنامه، روند توسعه کسب و کار از طریق برگزاری پنل سرمایه گذاری با حضور دو نمونه موفق از طرح هایی که توانسته اند جذب سرمایه داشته باشند معرفی خواهد شد. همچنین در این رویداد کارگاه ها و سخنرانی هایی درباره فرآیند توسعه ایده و همچنین طریقه ارائه مناسب به سرمایه گذار خواهیم داشت.

اهداف طرح شناسایی طرح‌های سرمایه‌گذاری نوآورانه و فناورانه کشور و ایجاد بانک اطلاعاتی یکپارچه، طبقه‌بندی شده و نظام‌مند، ایجاد بستری مناسب برای توسعه ارتباط میان سرمایه‌گذاران و صنعتگران کشور با صاحبان طرح‌های سرمایه‌گذاری و ارائه (بازاریابی) طرح‌های برتر به سرمایه‌گذاران، صنعتگران و دیگر فعالان عرصه سرمایه‌گذاری است.

در همایش سرمایه گذاری هوشمند طرح های واجد شرایط سرمایه گذاری ارزیابی و بانک اطلاعاتی آنها در حوزه فناوری با قابلیت دسترسی عمومی در وب تهیه می شود. همچنین این برنامه امکان سنجی از طریق سرمایه گذاران را برای طرح ها تهیه می کند و اطلاعات طرح ها با حوزه علایق سرمایه گذاران و صنعتگران (Match Making)متناظر‌یابی می شود.

ارائه خلاصه طرح‌ها به سرمایه‌گذاران بالقوه با توجه به تناظریابی انجام شده، ایجاد بسترهای برگزاری جلسات چندجانبه بین سرمایه‌گذاران و سرمایه‌پذیران، ارائه خدمات مشاوره و حقوقی به طرفین برای انعقاد قرارداد و انجام سرمایه گذاری از جمله موضوعاتی است که در همایش سرمایه گذاری هوشمند دنبال می شود.

همایش سرمایه گذاری هوشمند در تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی، تقاطع بزرگراه کردستان و خیابان ملاصدرا، نبش زاینده رود شرقی، پلاک 24، مجتمع شکوفایی شرکت‌های دانش بنیان در روز پنج شنبه 14 بهمن از 8 صبح تا 12:30 بعدازظهر برگزار می شود.

علاقه مندان برای حضور در این همایش می توانند به آدرسhttps://evand.com/events/fan-bazarمراجعه و ثبت نام کنید.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می­ توانند با شماره‌ تلفن های 76251224و 09126458535 تماس بگیرند.

204/200

کد خبر: 726546

وب گردی

وب گردی