پایلوت سامانه پژوهشیار در واحد علوم دارویی اجرایی می شود

با هدف اجرای سریعتر طرح های پژوهشی اولین کارگاه آموزش سامانه پژوهشیار توسط معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی با حضور معاونین، استادان و کارکنان حوزه پژوهش و فناوری برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در ابتدا این کارگاه، سید جلال الدین حسینی غنچه، معاون پژوهش و فناوری واحد ضمن خوش آمدگویی و خیر مقدم به مدعوین و مسئولین حوزه پژوهش معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، از راه اندازی سامانه پژوهشیار به منظور استفاده بهینه از نرم افزار مربوطه به طور آزمایشی در واحد علوم دارویی اطلاع داد و اظهار امیدواری کرد با راه اندازی این سامانه بتوان پروپوزال های پایان نامه و طرح های پژوهشی را ساده تر و سریعتر اجرا کرد.

در ادامه این کارگاه، هنگامه بختیار، مدیر کل دفتر توسعه پژوهش و نوآوری و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از ظرفیت های موجود در واحد علوم دارویی جهت پایلوت این نرم افزار نام برد و گفت: در ماه های اخیر در دفتر توسعه پژوهش در معاونت علوم پزشکی اقدام به راه اندازی 2 سامانه پژوهش یار و علم سنجی کرده ایم که نقاط مثبت بسیاری برای دانشگاه آزاد اسلامی و بویژه حوزه علوم پزشکی خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: هدف از برنامه پژوهشیار، مکانیزه کردن کلیه فعالیت های پژوهشی بالاخص پایان نامه ها و طرح های پژوهشی می باشد که حاصل ماهها تلاش همکاران ما می باشد.

بختیار در خصوص انتخاب واحد علوم دارویی به عنوان پایلوت این نرم افزار گفت: علت اینکه خواستیم تا از واحد شاخصی مانند علوم دارویی شروع کنیم، فیدبک های مثبتی خواهد بود که به ما در تکمیل و بهتر شدن سیستم قبل از اجرای آن کمک خواهد کرد و شروع خوب این حرکت در این واحد این موضوع را به خوبی نشان داد.

وی در پایان گفت: ظرف هفته آینده شروع واقعی این نرم افزار را در واحد علوم دارویی و پس از پایان و گرفتن خروجی های مناسب از سوی این واحد راه اندازی کل سیستم پژوهشیار را در کلیه واحدهای علوم پزشکی خواهیم داشت.

205/200

کد خبر: 726583

وب گردی

وب گردی