انتصاب  روسای شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی در 5 استان

تعدادی از روسای شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی در استان‌های کشور منصوب و ابقا شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دکتر فاطمه طباطبایی رئیس شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه دکتر حسینی الموسوی، دکتر محمدی مجد و دکتر آذرنوش را به ترتیب در سمت رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی زنجان، کردستان و سمنان ابقا کرد.

طباطبایی در احکامی دیگر دکتر فاطمه شفیعی و دکتر مریم مولایی کوهی را به ترتیب در سمت رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و اردبیل منصوب کرد.

رئیس شورای راهبری زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی در احکام خود خطاب به نامبردگان آورده است:‌

«دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از ثمرات انقلاب اسلامی نقشی بی بدیل در ارتقای آموزش عالی کشور ایفا نموده است.

با عنایت به اینکه بانوان بخش قابل توجهی از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه را به خود اختصاص داده اند؛ سیاست های دانشگاه برای هدایت و حمایت از این سرمایه های ارزشمند در جهت پیشبرد آرمانهای جمهوری اسلامی بسیار تاثیرگذار می باشد، لذا با توجه به عملکرد مثبت و تجربیات ارزشمندتان به موجب این حکم به عنوان رئیس شورای زنان فرهیخته دانشگاه آزاد اسلامی استان منصوب می گردید تا دانشگاه را در تحقق چشم اندازهای رفیع و اهداف متعالی آ‌ن یاری فرمایید.

امید است با توکل به پروردگار متعال و استفاده از تجربیات ارزشمند خود در پیشبرد اهداف دانشگاه موفق باشید.

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در حکمی دکتر نصرت الله دین محمدی را به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد خدابنده منصوب کرد و در نامه ای از زحمات دکتر سید رضی میرصادقی در مدت مسئولیتش در این واحد تشکر کرد.»

204/200

کد خبر: 726596

وب گردی

وب گردی