مدیر جدید گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان معرفی شد

در مراسم تودیع و معارفه مدیر گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان, جمشید خراسانی به‌عنوان مدیر جدید گزینش استان معرفی شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ در آیین تودیع و معارفه مدیر جدید گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان نماینده دفتر مرکزی گزینش دانشگاه گفت: مسئولان گزینش باید در جایگاهی که قرار دارند ، شان و شخصیت مراجعه‌کننده و مخاطب خود را به نحوی شایسته حفظ کنند.

محمدمهدی گودرزی افزود: در جوامع گزینشی باید از نفس خود پیروی نکنیم و رای بر اساس دیدگاه و نظر خود ندهیم چرا که ممکن است این رای اشتباه باشد.

وی با اشاره به نوع وظیفه گزینش در دانشگاه گفت: تصمیم‌گیری در گزینش باید هوشیارانه، دقیق و مبتنی بر بی‌طرفی باشد و این سه عنصر به‌عنوان عناصر اصلی در کار گزینش باید مدنظر قرار بگیرد.

گودرزی گفت: دانشگاه محیطی فراجناحی به‌دوراز هرگونه تمایلات سیاسی است و مسئولین گزینش این نگاه را در فعالیت‌های خود باید همواره مدنظر قرار دهند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان نیز در این آیین ضمن قدردانی از زحمات مسئولان گزینش در استان گفت: عملکرد گزینش باید ضمن دقت نظر و ریزبینی بر اعتدال انجام‌شده و فرایندی کاملا هوشمندانه باشد تا تصمیم‌گیری‌ها به‌دوراز هرگونه سهل‌انگاری و بر پایه‌یک عقلانیت استوار باشد.

شاهرخ رنجبر بهادری افزود: حراست و گزینش جزو نهادهای نظارتی هستند که نقشی مهم در دانشگاه در حفظ سیانت و سلامت دانشگاه بر عهده‌دارند.

وی تاکید کرد:افرادی که در این حوزه فعالیت دارند باید دارای ویژگی‌های بارز شخصیت انسانی نظیر مثبت بینی، پرهیز از حب و بغض شخصی و محبوبیت فردی باشند.

دبیر هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با اشاره به سیاست‌های جدید دانشگاه در توسعه و گسترش تحصیلات تکمیلی و جذب هیات علمی گفت: بر اساس این سیاست باید در جذب هیات علمی ضمن سرعت در بررسی صلاحیت اعضای هیات علمی دقت نظر و وسواس دقیق در انتخاب‌ها داشته باشیم تا بتوانیم افرادی متعهد و متخصص را به بدنه دانشگاه اضافه کنیم که در آموزش‌وپرورش دانشجویان نقش‌آفرین باشند که دراین‌بین نقش گزینش نقشی مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

رنجبر بهادری افزود: مهم‌ترین وظیفه گزینش و حراست حفظ سیانت و سلامت دانشگاه به‌ویژه در حوزه نیروی انسانی است بنابراین باید تلاش کنیم تا در این حوزه از نگاه مغرضانه به‌شدت پرهیز کنیم و با دیدی مثبت و واقع‌گرا در انتخاب‌ها و تصمیم سازی‌های دانشگاه موثر باشیم.

جمشید خراسانی مدیر جدید گزینش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان نیز در حاشیه این مراسم با اشاره به اهمیت جایگاه گزینش گفت: توجه به انتخاب نیروی انسانی اعم از کارمند و عضو هیات علمی تنها بخش نخست وظیفه گزینش محسوب می‌شود.

وی افزود: حفظ و نگهداری نیروی انسانی به‌عنوان مهم‌ترین سرمایه دانشگاه بخش مهم‌تر وظیفه گزینش است که برای موفقیت در این بخش نیاز به همکاری و همدلی کلیه بخش‌ها به‌ویژه روسای واحدهای دانشگاهی است.

در این آیین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش‌های حامد زارعی مدیر پیشین گزینش استان سمنان جمشید خراسانی مسئول گزینش دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان به‌عنوان مدیر گزینش استان معرفی شد.

203/200

کد خبر: 726608

وب گردی

وب گردی