سیم کارت گردشگر همراه اول در دستان تورلیدرهای بین المللی

همزمان با هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری، تورلیدرهای برتر جهان با سیمکارت گردشگر همراه اول در ایران حضور دارند.

به گزارش ایسکانیوز؛ مراسم افتتاحیه هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری، صبح روز شنبه ۹ بهمن ماه با حضور روحانی رئیس جمهوری کشورمان در سالن اجلاس سران برگزار شد.

رئیس جمهور در این مراسم با اشاره به اینکه ایران به جهانیان نشان داد که کشور صلح و دوستی است، گفت: دیگر نمی توان بین ملت ها دیوار کشید؛ امروز روز همسایگی در جهان است و فناوری ارتباطات فاصله ها را کمتر کرده است.

۳۵۰ راهنمای گردشگری از ۵۰ کشور در هفدهمین کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری به مدت ۹ روز در ایران حضور دارند و اپراتور اول با توجه به همکاری با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، با سیم کارت گردشگری به ارائه خدمات مبتنی بر موبایل به گردشگران می پردازد.

گفتنی است، سال گذشته بنا به توافق راهبردی که بین اپراتور اول و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انجام شد، سیم کارتی با عنوان «سیم کارت گردشگر» برای رفاه حال گردشگران و پاسخگویی به نیازهای آنان طراحی شد و در مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری که جمعی از مدیران ارشد دولت در آن حضور داشتند، از آن رونمایی شد.

کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری، بزرگترین و مهمترین گردهمایی راهنمایان جهان است. این رویداد هر دو سال یکبار و زیر نظر مستقیم فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری (WFTGA) در یکی از کشورهای عضو برگزار می شود.

هفدهمین دوره کنوانسیون امسال با شعار «ایران؛ مردمانی مهربان با آغوش باز، فرهنگی کهن و پر رمز و راز» در ایران در حال برگزاری است. ایجاد ارتباط میان صنعت گردشگری کشورهای عضو و ارتقای دانش و اخلاق حرفه ای مرتبط بر اساس استانداردهای روز از مهمترین اهداف این کنوانسیون است.

علاقمندان می توانند جهت آشنایی بیشتر با سیم کارت گردشگر همراه اول، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

منبع: فارنت

203/200

کد خبر: 726628

وب گردی

وب گردی