مسئولان و کارکنان سازمان دارالقرآن با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند

جمعی از مسئولان و کارکنان دارالقرآن با حضور در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان های والای امام راحل تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان،روز شنبه 9 بهمن ماه جمعی از مسئولان دارالقرآن با حضور در بارگاه ملکوتی امام راحل با آرمان های امام وشهدا با نثار تاج گل تجدید بیعت کردند.

این آیین با حضور مهدی قره شیخ لو، حسین محمدزاده مدیر شبکه قرآن و معارف اسلامی سیما و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان درالقرآن، در حرم مطهر امام راحل برگزار شد.

همچنین جامعه قرآنی پس از ادای احترام بیانیه ای به مناسبت فرا رسیدن سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند و غرور آفرین انقلاب اسلامی صادر کرد که در بخشی از آن آمده است: پیروزی و بقای این انقلاب در گرو حمایت و پیروی از اصل ولایت فقیه بوده و همانطور که امام راحل فرمودند: «با ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد»، ‌جامعه قرآنی کشور بر حمایت و پیروی از اوامر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب توسط همه مسئولین و آحاد مردم تأکید می‌نماید.

همچنین در بخش دیگر این بیانیه آمده است: در طول این 38 سال دشمنان انقلاب اسلامی و در رأس آنها آمریکا از هر حربه‌ای برای شکستن این انقلاب استفاده نموده‌اند. آنچه که تمامی این خدعه‌ها را بی‌اثر کرده وحدت مردم ایران و حمایت از مسئولین خدمتگزار کشور بوده است، لذا تأکید می‌گردد که در این برهه حساس وحدت دولت و ملت مورد توجه آحاد جامعه و دولتمردان قرار گیرد.

300/300

کد خبر: 726669

وب گردی

وب گردی