مرتبه عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شبستر به دانشیاری ارتقا یافت

مرتبه علمی هادی رحیمی عضو هیات علمی گروه فیزیک واحد شبستر با صدور حکمی از سوی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به دانشیاری ارتقا یافت.

به گزارش ایسکانیوز، در حکم حمید میرزاده خطاب به رحیمی آمده است:

با توجه به پیشنهاد کمیته منتخب واحد درباره ارتقای مرتبه جناب­عالی به دانشیاری، موضوع در نود و سومین نشست هیات ممیزه دانشگاه مطرح و مورد موافقت قرار گرفت. ضمن تبریک، به موجب این حکم به مرتبه دانشیاری گروه آموزشی مربوط در دانشگاه آزاد اسلامی ارتقا می یابد.

امید است در مرتبه جدید نیز با تاییدات خداوند تبارک و تعالی، منشاء خدمات بهتر و ارزشمندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان عزیز بوده و در توسعه علم و دانش گام های موثرتری بردارید.

لازم به ذکر است، هادی رحیمی از سال 1384 به استخدام دانشگاه آزاد اسلامی شبستر درآمده است. وی چاپ 21 مقاله در مجلات معتبر خارجی، 8 طرح پژوهشی خاتمه یافته، بیش از ۳۰ مقاله کامل در مجلات و کنگره­های داخلی و تالیف یک کتاب را در کارنامه علمی و پژوهشی خود دارد.

رحیمی 2 دوره به عنوان پژوهشگر برتر واحد شبستر انتخاب شده است. عضویت در انجمن فیزیک ایران و انجمن اپتیک و فوتونیک ایران و داوری مجلات داخلی و خارجی از دیگر سوابق علمی ایشان است.

دانشیار واحد شبستر به جهت کسب اکثریت آراء ماخوذه در جلسه هیات ممیزه دانشگاه آزاد اسلامی از سوی مدیر کل امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یک پایه تشویقی دریافت کرده است.

205/200

کد خبر: 726684

وب گردی

وب گردی