آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران صحت ندارد

مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران با تکذیب وقوع هرگونه آتش سوزی در این پالایشگاه گفت: هم اکنون فعالیت های طبیعی و مطابق روال در پالایشگاه نفت تهران ادامه دارد.

به گزارش ایسکانیوز،ناصر بابایی امروز با تکذیب اخبار منتشر شده در رسانه‌ها و فضای مجازی مبنی بر وقوع آتش سوزی در پالایشگاه نفت تهران گفت: حادثه به وقوع پیوسته ارتباطی با پالایشگاه نفت تهران نداشته و آتش سوزی در مخزن ذخیره سازی نفت در شرکت نفتی همجوار یعنی شرکت «خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران» به وقوع پیوسته است.

مدیرعامل پالایشگاه نفت تهران با تاکید بر اینکه هم اکنون فعالیت‌های طبیعی و مطابق روال پالایشگاه نفت تهران در حال انجام است تصریح کرد: دقایق اولیه بامداد امروز پس از وقوع آتش سوزی در مخزن ذخیره سازی نفت یکی از شرکت‌های همجوار نیروهای امدادی و آتش نشانی پالایشگاه تهران بلافاصله به محل وقوع حادثه اعزام شده و در نهایت آتش سوزی در ساعت ۴ بامداد امروز به طور کامل مهار شد.

به گزارش مهر، آتش سوزی بامداد امروز در مخزن ذخیره سازی نفت شماره ۱۶۲ شرکت خطوط لوله و مخاربرات نفت تهران به دلیل برخورد صاعقه در ساعات اولیه بامداد بدون ثبت تلفات جانی، به طور کامل مهار شده است.

402/101

کد خبر: 726708

وب گردی

وب گردی