گلخانه آموزشی تحقیقاتی واحد شهر مجلسی به بهره‌برداری رسید

گلخانه آموزشی تحقیقاتی «بهار مجلسی» دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرمجلسی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایسکانیوز؛ رئیس واحد شهر مجلسی در مراسم بهره‌برداری گلخانه آموزشی تحقیقاتی گفت: واحد شهر مجلسی در راستای اهداف و سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش وابستگی به شهریه دارای ظرفیت‌های زیادی است که می‌تواند در این امر نقش مهمی ایفا کند.

دکتر محمد کوشافر با بیان اینکه در این واحد طرح‌های اقتصادی متعددی انجام شده است و در آینده نزدیک نیز طرح‌های دانش‌بنیان موثری انجام خواهد شد، اظهار کرد: این گلخانه آموزشی، تحقیقاتی با هدف آموزش دانشجویان در سطح دانشگاهی و ایجاد راهی به سوی آینده بازار کار و اشتغال راه‌اندازی شده است.

محمود بخشی شهردار شهر مجلسی نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از اجرای این طرح در محیط دانشگاه وجود چنین گلخانه‌ای را برای شهر مجلسی لازم وحیاتی دانست و درباره خرید اقلام مصرفی شهرداری به شرط تولید در این گلخانه اعلام آمادگی کرد.

به گزارش آنا، این گلخانه به مساحت 1200 مترمربع، دارای پنجره‌های سقفی و از پوشش پلاستیک یو.وی دار پوشیده شده است. سیستم گرمایشی این گلخانه دارای یک دستگاه هیتر تولید هوای گرم متشکل از فن دمنده و یک دستگاه مشعل دوگانه‌سوز است.

وجود سکوهای تولید قلمه و نشاء و انواع گل‌های زینتی و آپارتمانی از دیگر امکانات این گلخانه است.

این مراسم با حضور مهندس حقیقی عضو هیات مدیره شرکت عمران، اعضای هیات رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار شد.

203/200

کد خبر: 726802

وب گردی

وب گردی