مقیمی: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر وحدت کلمه و پاسداری از احکام اسلام تاکید داشت

خلوص نیت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز بایستی با وحدت کلمه و حمایت از مقام معظم رهبری برای پیشرفت و توسعه کشور گام برداریم.

به گزارش ایسکانیوز، کارکنان و مدیران وزارت کشور به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(س) و شهدا با حضور در حرم مطهر با نثار تاج گل با امام و شهدا تجدید میثاق کردند.

در این مراسم آیینی قائم مقام وزیر کشور به ایراد سخنرانی پرداخت و با اشاره به ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:یاد حضرت امام خمینی(س) که پرچم دار نهضت انقلاب اسلامی است همیشه زنده بوده و تلاش می کنیم همانند ایشان راه جهاد و شهادت را ادامه دهیم.

محمد حسین مقیمی در ادامه بیان کرد:امام راحل همه عمر خود را وقف پیروزی انقلاب اسلامی کرد و لحظه لحظه زندگی پربرکت شان را در مسیر به ثمر نشاندن اهداف اسلام صرف کرد.

وی با اشاره به شاگردان امام بزرگوار که در مسیر انقلاب اسلامی امام راحل را حمایت کردند،افزود:بسیاری از شاگردان حضرت امام خمینی(س) در مسیر پیمودن راه انقلاب شهید شدند و برخی از آنها که بعد از انقلاب اسلامی فعالیت کردند همواره راه امام را ادامه دادند.

مقیمی با بیان این مهم که مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی قبل و بعد از پیروزی انقلاب همواره یار امام راحل بود،اظهار داشت:مرحوم آیت الله هاشمی در زمان شکل گیری نهضت اسلامی ایران لحظه ای از یاری امام دست برنداشت و ایشان ثمره بسیار مفیدی از نظر علمی به یادگار گذاشت همچنین در دوران حیات شان کتاب های ارزشمندی را ارائه داد.

قائم مقام وزیر کشور گفت:بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بر وحدت کلمه،اسلام و پاسداری از احکام دین تاکید داشت و مردم به دلیل همین دینداری امام راحل از ایشان تبعیت می کردند.امام راحل قدر ملت ایران را می دانست و در همه روزهای سخت انقلاب مردم ایران پشتوانه امام و انقلاب بودند.

وی تصریح کرد:خلوص نیت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود و امروز بایستی با وحدت کلمه و حمایت از مقام معظم رهبری برای پیشرفت و توسعه کشور گام برداریم.وزارت کشور در این بین مسئولیت خطیر و مهمی را به عهده دارد که باید کوشاتر از قبل عمل کند . این نهاد رسمی کشور تلاش می کند تا سیاست های دولت تدبیر و امید را به خوبی اجرا کرده و با آرمان های امام راحل عهد می بندد که در مسیر اسلام و انقلاب حرکت کند.

302/300

کد خبر: 726804

وب گردی

وب گردی