فراخوان فرمانداری تهران برای حضور مردم در مراسم تشییع شهدای آتش‌نشان

فرمانداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای از آحاد مردم تهران خواست فردا در روز تشییع شهدای آتش‌نشان حضور پیدا کنند.

به گزارش ایسکانیوز، فرماندار تهران با صدور پیامی خطاب به اقشار مختلف شهرستان تهران، از آنها خواست تا در روز دوشنبه (فردا) ساعت 8:30 با حضور یکپارچه و متحدشان در مصلی امام‌خمینی(ره) نشان دهند که همیاری و همدردی، وظیفه همگانی است.

متن این پیام به شرح زیر است:

شهروندان عزیز و بزرگوار شهرستان تهران، تمامی شما شاهد و ناظر بودید که چگونه شماری از جوانان شهرستان این بار در کسوت آتش‌نشان در آتشی که در مرکز تجاری پلاسکو بر افروخته و شعله‌ور شد، سوختند و جان خود را فدا کردند.

آنان برای مهار آتش و کنترل حوادث غیر قابل پیش‌بینی بی‌مهابا بدون مکث و تردید به دل آتش زدند تا به جان و مال کسی آسیب وارد نگردد.

یاران آنان نیز چندین شبانه‌روز است از پای ننشسته و در جدال با آهن آتش برای یافتن رفقای خود و مردم عادی لحظه‌ای پا پس نگذاشتند.

همشهریان مهربان و عزیز اکنون نوبت ماست تا با حضور یکپارچه و متحد خود در پاسخ به حماسه غرورآفرین دلیرمردان آتش‌نشان نشان دهیم که همیاری و همدردی وظیفه همگانی است.

اطمینان دارم حضو مردم شریف و بزرگوار شهرستان تهران و حتی شهرهای اطراف به منظور ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار این عزیزان نمایش جلوه دیگری از همبستگی خواهد بود.

302/300

کد خبر: 726809

وب گردی

وب گردی