قدردانی شاخه جوانان حزب اعتدال و توسعه از حضور مردم در بزرگداشت آیت الله هاشمی در حسینیه جماران

شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان تهران از عموم ملت فهیم از اقصی نقاط ایران که در مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در روز جمعه شرکت کردند، قدردانی کرد.

به گزارش ایسکانیوز، حسن بانک رییس شاخه جوانان حزب اعتدال توسعه استان تهران در پیامی از حضور مردم در بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران که روز جمعه برگزار شد قدردانی کرد.

متن پیام ریس شاخه جوانان حزب اعتدال توسعه استان تهران به شرح زیر است:

جماران، اقامتگاه بنیانگذار انقلاب که طی روزهای گذشته پس از ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی شاهد بزرگترین سوگواری در درگذشت این روحانی مجاهد انقلابی بود باردیگر کانون اجتماع خیل مردم دوستدار آیت الله شد تا حضور پرشور ملت شریف ایران نشان دهد مردم هنوز از راه انقلاب و امام شان بازنگشته اند و در برهه های مختلف تاریخ وقت شناسی و آگاهی خود به زمان را به رخ تفرقه افکنان کشیده اند.

ما جوانان حزب اعتدال و توسعه در ادامه مسیر ملت همیشه در صحنه ایران بر خود واجب دانستیم تا با برگزاری مراسمی هرچند ساده همچنان شمع معرفت سیاستمدار بزرگی چون آیت الله هاشمی را روشن نگه داریم و در این بزرگداشت به مدد حضور بیت آیت الله هاشمی، جمعی از مسئولان و شخصیت های سیاسی، نمایندگان مجلس و دیگر جوانان از احزاب مختلف، به این مهم نائل آییم.

آنچه که در صبح برفی و سرد روز جمعه (هشتم بهمن ماه 95) تهران، آن هم پس از گذشت حدود 19 روز از ارتحال یار دیرین امام و رهبری، در مراسم بزرگداشت حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران شاهد بودیم چیزی جز عشق به آیت الله و مشی خردمندانه و اعتدالی ایشان نبود. حضورمعنادار اقشار مختلف مردم فهیم و قدرشناس ایران عزیز، حکایت از محبوبیت آن اسوه صبر و مروج اسلام ناب محمدی دارد.

لذا اینجانب وظیفه خود میدانم از طرف اعضای شاخه جوانان و دانشجویان حزب اعتدال و توسعه استان تهران از عموم ملت فهیم از اقصی نقاط ایران، جوانان، بانوان و اعضای احزاب مختلف، و مسئولان و شخصیت های سیاسی، هیئت های ورزشی بانوان، نمایندگان اقلیت های مذهبی، سازمان ها و ارگان های مختلف، و همه کسانی که با ارسال تاج گل و نصب پارچه نوشته و بنر باعث تسلی خاطر خانواده و همه دوستداران این مرد روزهای سخت شدند تشکر و قدردانی نمایم.

امیداست جوانان که آینده سازان این مملکت و نظام هستند با نصب العین قراردادن مشی و شیوه آیت الله هاشمی رفسنجانی و استعانت از راهنمایی‌های امام راحل و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی را بسازند و اندیشه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که جز بر پایه فرهنگ اعتدالی قرآن و سیره‌ معصومین عزیز نبود را در جامعه جاری و ساری کنند.

حسن بانک

رییس شاخه جوانان و دانشجویان استان تهران حزب اعتدال و توسعه

١٣٩٥/١١/١٠

300/300

کد خبر: 726912

وب گردی

وب گردی